וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת העברתו של טועמה לסטנדרד

לי בוץ

28.6.2007 / 18:51

הפועל ת"א תקבל 1.3 מיליון דולר עבור הקשר, שישחק בקבוצה הבלגית ב-3 העונות הקרובות. טועמה: "שמח שהנהלת הפועל באה לקראתי"

סלים טועמה חתם על חוזה ל-3 שנים בסטנדרד ליאז'. לאחר הפגישה הראשונה שהתקיימה היום (חמישי) בין יו"ר קבוצת הניהול של הפועל ת"א, מוני הראל, הקשר ואביו ג'ורג', ששוהים בבלגיה, לבין ראשי ליאז', נתגלו פערים, אך בהמשך אלו נסגרו והקשר יעבור לבלגיה.

ליאז', שכבר סיכמה עם טועמה את תנאיו האישיים, הציעה להפועל מיליון דולר עבור הקשר, כסכום המינימום הנקוב בסעיף שחרורו מוולפסון. עם זאת, הפועל דרשה מיליון וחצי יורו, ולבסוף הגיעו הצדדים לפשרה לפיה האדומים יקבלו 1.3 מיליון דולר.

כזכור, הראל טס אתמול יחד עם טועמה ואביו לבלגיה במטרה לסגור את עסקת ההעברתו של הקשר, כשעל הדרך הוא גם סגר את העברתו של גילי ורמוט לגנט, אליה יצטרף הקשר כבר מחר.

בהפועל הדגישו הבוקר כי נעשים מאמצים רבים על מנת לבוא לקראת הקשר כמה שיותר. "עצם העובדה שמוני טס איתו בשביל לעזור לו, אומרת המון", הסביר היום גורם בהפועל לוואלה! ספורט. "למרות ההתנהגות הלא נחמדה של סלים בתקופה האחרונה, מוני בא לקראתו".

מקורבים לטועמה אמרו היום כי "העובדה שמוני עזר לסלים לא מפתיעה. סלים הוא בן טיפוחים של ההנהלה וכולם אוהבים אותו שם כמו שהוא אוהב אותם. זה היה ברור וראוי שככה יסתדרו העניינים בין הצדדים".

טועמה עצמו הודה להנהלה אחרי החתימה: "אני שמח שהנהלת הפועל באה לקראתי. זה אתגר גדול עבורי ואני מקווה להוכיח את עצמי. אוהדי הפועל ת"א תמיד יישארו בליבי, לא אשכח אותם לעולם".

טועמה שיחק במחלקת הנוער של גדנ"ע יהודה ולאחר מכן עבר להפועל ת"א. הוא היה אחד מהשחקנים הבולטים בעונת הדאבל של הקבוצה ב-1999/2000. בעונת 2003/4 עבר למכבי פ"ת ושנה לאחר מכן עשה את הקדנצייה האירופאית הראשונה שלו, בקייסריספור הטורקית, שם בקושי שותף. טועמה חזר לאורווה ובעונה שעברה שב להפועל ת"א, אליה רצה לחזור תקופה ארוכה.

העזיבה של טועמה מציבה אותו ברשימה לא קצרה של שחקנים שעזבו את וולפסון העונה ביניהם יוסי אבוקסיס שפרש, גילי ורמוט ואליניב ברדה שעברו גם הם לליגה הבלגית, שביט אלימלך שהצפין לקרית שמונה וכל הזרים למעט איבן יוליץ', שעדיין חתום בקבוצה.

האוהד יקיר אילוז שוחרר ממעצר בית

אוהד הפועל ת"א, יקיר אילוז, שפרץ אל כר הדשא בדרבי התל אביבי בסיום העונה והשליך רימון עשן אדום לעבר שער 11 המאוכלס באוהדי מכבי ת"א, שוחרר היום (חמישי) ממעצר בית לאחר 27 ימים. משפטו של האוהד צפוי להתחיל בקרוב, כשהוא מואשם בשני סעיפים - התנהגות פסולה במקום ציבורי ומהומה במקום ציבורי. מכתב האישום עולה כי העונש המירבי שעשוי לרצות אילוז במידה ויימצא אשם, הוא תשעה חודשי מאסר בפועל.

בינתיים, אילוז לא מתכוון לבזבז זמן וכבר מחר הוא צפוי להגיש תלונה במשטרה כנגד קובי מוסא בגין תקיפה. כזכור, כשפרץ אילוז אל כר הדשא מי שעצר אותו בסופו של דבר היה מגן מכבי ת"א, שבעט בו בברוטאליות.

עדכון ראשון: 28.6 14:46
עדכון אחרון: 28.6 18:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully