וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת ובאר שבע מתקרבים לסיכום

28.6.2007 / 10:51

ההסכם טרם נחתם, אבל אשת העסקים צפויה לרכוש את הקבוצה ולבצע מהפכה. אלא שאלי זינו כבר מתחיל להערים קשיים

ההסכם לרכישת הפועל באר שבע בכדורגל טרם נחתם, אבל לידי האתר "mynegev.co.il" הגיעו חלק מהתוכניות העתידיות של בעלת הבית המיועדת, אלונה ברקת.

ח"כ הפרופסור אבישי ברוורמן, נשיא אוניברסיטת בן גוריון לשעבר, עשוי להתמנות לנשיא הקבוצה. ויקו חדד, מנהל הספורט באוניברסיטה ובעבר מאמן הקבוצה, אמור להיות מנהל טכני ויועץ מקצועי, אם יקבל אישור ממקום העבודה שלו. תפקיד מנכ"ל האגודה מיועד לאיש מקצוע של אלונה ברקת, שיגיע מתל אביב. יו"ר מחלקת הנוער צפוי להיות איש מפעל מכתשים, המאמן בדימוס חיים שוורץ. סוגיית תפקיד מאמן הקבוצה עדיין לא ברורה. ניר לוין, בו חושקת אלונה ברקת, לא שש לרדת לליגה השנייה, ובעקבות חתימתו של יוסי מזרחי במכבי פ"ת נפלה גם מועמדותו.

ברקת, כך נודע ל-mynegev, אינה מתכוונת להשאיר באגודה איש מחברי ההנהלה או העובדים הנוכחיים. בעקבות זאת מתחיל יו"ר האגודה, אלי ז'ינו, להערים קשיים. היום (חמישי) הוא הודיע לראש העירייה, יעקב טרנר, שמוביל את כל המהלך, ש"עד שלא יתנו לי אישור ממס הכנסה שאני לא חייב להם כלום, לא אעביר את הקבוצה". טרנר צריך לשבת עם נציב שלטונות מס ההכנסה בבאר שבע, מנשה שמש, ולהגיע איתו להבנות באשר לחובות המסתכמים בכ-5.6 מיליון שקלים ולהעביר לז'ינו סכום של שלושה מיליון שקלים לכיסוי חובות לשחקנים ולספקים. היות שז'ינו חתום מול העירייה על מסמך, יקשה עליו לטרפד את המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully