וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "ויתרנו כשספגנו את השערים"

28.6.2007 / 6:57

ברזיל פתחה את הקופה אמריקה עם הפסד 2:0 למכסיקו, והמאמן דונגה מסביר מדוע. במשחק הפתיחה שלה. צ'ילה - אקוודור 2:3

אחרי המיני הפתעה שקיבלנו בפתיחת הקופה אמריקה עם הניצחון המרשים של פרו על אורגוואי, הלילה (בין רביעי לחמישי) כבר זכינו לסנסציה ענקית מהטורניר שמשגע את דרום אמריקה. מכסיקו, שמבחינה גיאוגרפית בכלל לא שייכת ליבשת הדרומית ומשמשת בעיקר כממלאת מקום, הדהימה את ברזיל הגדולה עם ניצחון 0:2, שסיבך את מצבם של החבר'ה של דונגה. אז אמנם הסלסאו התייצבו לטורניר בהרכב חסר מאוד, אבל זאת בהחלט לא הרמה לה ציפינו מהם.

"איבדנו ריכוז וויתרנו כשספגנו את השערים", אמר מאמן ברזיל, דונגה, אחרי ההפסד, "אמנם התאוששנו והצגנו משחק טוב, אבל הכדור פשוט לא נכנס לנו".

גם במשחק השני בבית ב' התחוללה דרמה גדולה, כשצ'ילה הצליחה לעשות מהפך ולנצח באופן דרמטי את אקוודור 2:3, מה שמציב גם אותה בעמדת זינוק מצויינת לקראת השלב הבא.

מכסיקו - ברזיל 0:2

אז למרות היעדרם של רונאלדיניו, קאקה, רונאלדו וכל היתר, הגיעה ברזיל כפייבוריטית הברורה למשחק, אבל הנבחרת של הוגו סאנצ'ז לא התכוונה לוותר לאלופה המכהנת של היבשת. את האות לחגיגה המכסיקנית נתן נרי קאסטיו בדקה ה-21, עם שער מהסרטים, שכלל הקפצה מעל מגן ברזילאי ובעיטה מהממת ישר לרשת של דוני, מבלי שהכדור ייגע בדשא בכל המהלך.

שמונה דקות מאוחר יותר העלה רמון מוראלס את הירוקים ל-0:2 מדהים בבעיטה חופשית, והברזילאים, למרות דקות טובות במחצית השנייה, כבר לא הצליחו להשיב מלחמה.

צ'ילה - אקוודור 2:3

אקוודור נחשבה לפני פתיחת הטורניר לנבחרת המשתפרת של היבשת, אבל דווקא צ'ילה היא זו שקטפה את שלוש הנקודות מהמפגש הזה. האקוודורים היכו ראשונים בדקה ה-16 עם שער של לואיס אנטוניו ולנסיה, צ'ילה איזנה בדקה ה-21 מרגלו של הומברטו סואזו. שתי דקות בלבד לאחר השוויון, חזרה אקוודור להוליך משער של כריסטיאן בניטז אחרי טעות בהגנת הצ'יליאנים.

אבל האדומים פיצו על כך במחצית השניה, עם שוויון של סואזו בדקה ה-80, ושער ניצחון מתוק מעין כמוהו של קרלוס וילנואבה בדקה ה-87, שנתן את האות לחגיגות הצ'יליאניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully