וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלווין משיבה אש

יעל ולצר

27.6.2007 / 15:54

במועצה טוענים כי משחקי הקופה אמריקה שודרו גם בעבר בתשלום: "חבל שאמון הציבור יוצא לעיתונות לפני שהוא בודק את העובדות"

המועצה לשידורי כבלים ולוויין זועמת על הודעת "אמון הציבור" מיום שלישי, לפיה הציבור נפגע כתוצאה מכך שבחבילת הבסיס אין די תוכן, וכל מי שרוצה להרחיב בספורט מחוייב ברכיזת חבילות הספורט בכבלים. לטענת המועצה לשידורי כבלים ולוויין, ערוץ הספורט בבסיס פועל תחת רגולציה כבדה של המועצה ולאחרונה עובתה שוב חבילת הבסיס.

"חבל שארגון אמון הציבור יוצא לעיתונות לפני שהוא בודק את העובדות ומקבל תשובות", אמרו. "ערוץ 5 מקבל הגנה רגולטורית רחבה מאוד והיא כוללת מספר רב של מפעלים מרכזיים, שחובה לשדרם לכלל הציבור.

"יש להדגיש כי לאחרונה, בעת אישור ערוצי הספורט החדשים, עיבתה המועצה את הבסיס והוסיפה מספר משחקים אטרקטיוויים לשידור בערוץ 5. כל זאת, ללא תקדים ביחס למדינות אחרות. מ"מ יו"ר המועצה, נעמה הניג, מדגישה כי אכיפת הרגולציה החלה על הבסיס מבוצעת על ידי המועצה בקפדנות רבה. משחקי קופה אמריקה שודרו גם בעבר בערוץ בתשלום.

"הפעם (בניגוד ל-2004), ישודרו מספר משחקים אטרקטיוויים בערוץ 5 (הבסיס). אין זה נכון שמשחקי ווימבלדון שודרו בשנה שעברה רק בערוץ 5. משחקים רבים שודרו בערוץ 5+. גם השנה, כמו בשנה שעברה, הגמר ישודר בבסיס ובנוסף ישודרו בבסיס כל המשחקים בהשתתפות שחקנים ישראלים. עוד יצוין כי בווימבלדון, כמו במפעלים אחרים, מספר משחקים מתקיימים במקביל, כך שהוספת ערוצי ספורט חדשים מאפשרת שידורם של יותר משחקים מבעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully