וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעדיף את מכבי על ה-NBA"

מרכוס פייזר עדיין לא חתם ביד אליהו, אבל אם זה יקרה הוא מבטיח בראיון לוואלה! ספורט "להביא את הדבר שחסר למכבי כדי שתחזור לדרך של פארקר ובאסטון"

עד כדי כך רוצים אנשי מכבי תל אביב לסגור את עסקת מרכוס פייזר, שגם וויל ביינום נשלח במצוות הנהלת הקבוצה לדבר על ליבו ולשכנע אותו לשים פעמיו ארצה. המשא ומתן בין באי כוחו של הפורוורד האמריקאי לאנשי המועדון נמצא כעת בשלביו הסופיים: מכבי מציעה לפייזר חוזה לשנתיים תמורת כ-1.1 מיליון דולר נטו לעונה, והוא בהחלט נשמע מרוצה מהכיוון הכללי. כפי שאומר פייזר עצמו לוואלה! ספורט, "אני מעדיף לקחת את ההצעה האטרקטיבית של מכבי מאשר לשבת ולחכות להצעות מה-NBA, למרות שזה עדיין לא חתום".

פייזר, בחירה מספר 4 בדראפט 2000, שיחק בעונה החולפת במורסיה הספרדית, קבוצה זניחה במונחים אירופאים, שנחשבה אחת המועמדות הבולטות לנשירה לליגת המשנה. אבל בעזרתו של פייזר, בייבי בארקלי בפי כל (18.9 נקודות, 6.8 ריבאונדים בממוצע), הצליחה לשרוד עונה נוספת בליגה החזקה ביבשת. עם סיום העונה הסדירה בספרד נסע להשלים הכנסה בפורטו-ריקו וחתם בארסיבו קאפיטנס, שם אמור להשתכר כ-80,000 דולר עד תחילת החודש הבא.

"השידוך שלי ושל מורסיה זה כנראה עניין של גורל. בסיום העונה כולם הסכימו שזו הייתה הישרדות הרואית", מספר פייזר. "זו הייתה השנה הראשונה שלי באירופה, רחוק מהבית. בהתחלה לא היה קל. זה סוג כדורסל שונה: משחק ההתקפה אחר, כל הזמן שרקו נגדי צעדים, אבל עשיתי את ההתאמה במהירות ובסופו של דבר הצלחנו להישאר בליגה", הוא מוסיף בגאווה.

"אין לי ספק שאני שחקן ברמת NBA"

התחנה הבאה של פייזר, כאמור, תהיה מכבי תל אביב, "אם בסופו של המו"מ נחליט סופית שההצעה אטרקטיבית מספיק, ואת זה אדע תוך מספר ימים", הוא מסביר. "יש לי לא מעט הצעות אחרות, מאירופה ומארה"ב, אבל אני מקווה שאני ומכבי נסתדר ואגיע לישראל. ביינום דיבר איתי וסיפר לי הרבה דברים טובים על הקבוצה והעיר, והאוהדים צריכים לדעת שאני מאוד מצפה לזה ורוצה שזה יקרה. אני מכיר את מכבי מגיע צעיר, בשנים האחרונות ראיתי אותם הרבה ב-NBA TV. אני יודע שהם רוצים לזכות באליפויות כל עונה, וזה מתאים לי מאוד".

ביינום, כפי הנראה, לא פסח בשיחה הטלפונית על שום פרט חיוני. "לחץ? כן, שמעתי גם על העניין הזה", מציין פייזר בנינוחות מסוימת. "אבל ברור לי שהלחץ מגיע ברמות הגבוהות. כשאתה מכוון לזכייה בתארים יש לחץ. זה טבעי. אני חושב שלחץ דוחף אותך לשחק טוב יותר. אני משחק כדורסל כל חיי ומעולם לא הייתי קרוב לזכות בתארים, אז אני מקווה לעשות את זה עם מכבי כי לא חוויתי עדיין את התחושה הזאת. אני יודע שמכבי הגיעה בעונה שעברה לרבע גמר היורוליג וזו הייתה אכזבה גדולה עבורה. עבורי זה אומר המון, כי הרבה קבוצות באירופה היו שמחות מאוד להגיע למעמד הזה. אולי היה חסר למכבי משהו מסוים בעונה שעברה, הדבר הנוסף שידחוף אותה עוד קצת למעלה. אני מקווה שאני אהיה זה שיביא את הדבר שחסר למכבי כדי שתחזור לדרך המנצחת, כפי שהייתה בתקופה של אנתוני פארקר ומייסיאו באסטון".

שחקן בסדר הגודל שלך לא צריך לשחק ב-NBA?

"סבלתי בעבר מכמה פציעות שהפכו אנשים בליגה לסקפטיים, אבל בשנתיים האחרונות הוכחתי שאני בריא ואני מקווה לחזור ל-NBA בעתיד, בעוד שנה או שתיים, כמה שייקח. אין לי ספק שאני שחקן ברמת NBA. גם היום אני מקבל משם הצעות, אבל ההצעה של מכבי טובה וכנראה שזה דבר שאני צריך להיות חלק ממנו כרגע".

מה באשר לתדמית הטראבל-מייקר שדבקה בך?

"אני לא ממש יודע לגבי זה. שתדע, אני אדם רגוע. אוהב אנשים, אוהב לבלות. אבל על המגרש אני אדם אחר. כדורסל עבורי זה ביזנס. מחוץ למגרש זה התחביב הכי גדול שלי, אבל כשהכדור הראשון עולה לאוויר אני רואה בעיניים רק ניצחון. לא מנסה להיות חבר של אף אחד. אז לפעמים חושבים שאני כזה גם בחיים, שאני אדם רע או 'asshole' רוב הזמן, אבל אם זה מה שגורם לי להצליח, אז אמשיך בדרך הזאת. אבל באמת שמחוץ למגרש אני בן אדם שונה, ואתם עוד תראו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully