וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחתמה של שי דורון חשובה לכדורסל הישראלי"

17.6.2007 / 16:45

מאמן אליצור רמלה אלי רבי מרוצה מאוד מהחתמתה של שחקנית ניו יורק ליברטי, וכן מצירופן של צ'סיטי מלווין ואנסטסיה קוסטאקי

דאבליסטית כדורסל הנשים, אליצור רמלה, התחזקה משמעותית כשהחתימה היום (ראשון) לשנה את הכוכבת הישראלית שי דורון. "ההחתמה של דורון חשובה לכדורסל הישראלי", אמר מאמן רמלה, אלי רבי, "זו בעצם הבעת אמון בכדורסל הנשים הישראלי. היא קיבלה הצעות מאירופה, אך בחרה לשחק כאן". הישראלית, בוגרת מכללת מרילנד, משחקת בליגת הנשים הטובה בעולם, ה-WNBA, בשורות ניו יורק ליברטי, אולם כמעט ואינה זוכה לדקות משחק, בניגוד לקריירת המכללות שלה.

דורון תצטרף לאימוני פתיחת העונה של רמלה בחודש אוקטובר, ורבי מרוצה מאוד מהמהלך: "זה היה אחד הדברים שעבדתי עליהם זמן רב". ליגת ה-WNBA נחשבת לליגת כדורסל הנשים הטובה בעולם, והיא מסתיימת בספטמבר, מה שמאפשר לשחקניות רבות לחצות את האוקיאנטוס האטלנטי, ולהמשיך לשחק באירופה וגם בישראל, עד חודש מאי. דורון (22, 1.75 מ') זכתה עם מרילנד באליפות המכללות של עונת 2005/06, והיא סיימה את ארבע שנותיה במכללה כמדורגת שנייה ברשימת קלעיות כל הזמנים עם 1,878 נקודות. באפריל השנה דורגה דורון במקום ה-16 בדראפט, ונבחרה על ידי ניו יורק.

מלבד דורון, רמלה מצרפת היום לשורותיה את הסנטרית האמריקנית צ'סיטי מלווין ורכזת נבחרת יוון, אנסטסיה קוסטאקי, שחתמו לשנה הקרובה. מלווין (31, 1.91), בוגרת מכללת צפון קרוליינה, שיחקה לפני שנתיים באנדה רמת השרון ואף זכתה עימה בגביע המדינה. הסנטרית האמריקנית משחקת בשורות שיקגו סקיי ב-WNBA, ותרמה עד כה 11.8 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. מלווין צפויה להצטרף לרמלה בתום העונה האמריקאית.

קוסטאקי (29, 1.72) נחשבת כבר מספר שנים לאחת הרכזות הטובות ביבשת ובעונה שעברה היא שיתפה פעולה עם מלווין בדינמו מוסקבה האיזורית. עם החתמתה של קוסטאקי, מציבה רמלה קו אחורי חזק יחד עם לייני סלווין. ניסינו להביא את הזרות הכי טובות שאפשר", סיכם רבי, "וכל ההחתמות הללו כמובן לא מבטיחים לנו דבר בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully