וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מסרבת למכור את רונאלדו וקאקה

16.6.2007 / 19:48

ריאל מדריד הציעה סכום בלתי נתפס של 54 מ' ליש"ט עבור הקשר, ופנרבחצ'ה רוצה את החלוץ במחיר מציאה של 7 מיליון. דודק יעבור אולי לריאל

מילאן נצמדת בכוח לכוכבים שלה, ודחתה הצעה של 7 מיליון ליש"ט מפנרבחצ'ה הטורקית, שרוצה את רונאלדו. אלופת אירופה גם סירבה לדיל עם ריאל מדריד, שהציעה 54 מיליון ליש"ט תמורת קאקה. לרוסונרי יש כנראה הרבה כסף בקופה כדי לשמר את הכוכבים בסן סירו, ועל פי הערכות באיטליה סגן הנשיא אדריאנו גליאני ידחה את כל המחזרים בקיץ הנוכחי.

ה"אס" הספרדי מפרסם שהקבוצה הציעה 7 מיליון ליש"ט תמורת הפנומנו, וחוזה לשלוש שנים תמורת 4.7 מיליון ליש"ט נטו. אם רונאלדו היה עובר לפנרבחצ'ה הוא היה מתאחד עם חברו מימי ריאל מדריד ושותפו לנבחרת ברזיל רורבטו קרלוס, אבל מילאן כאמור סירבה להצעה ותחת זאת החלה בקיום מו"מ עם השחקן על הארכת חוזה.

ה"מארקה" טוען שבנוסף לסכום העצום, שכנראה היה הופך את קאקה להעברה היקרה בהיסטוריה, הכישרון הברזילאי היה זוכה לחוזה של 8 מיליון ליש"ט לעונה.

* ייז'י דודק, השוער הפולני, שסיים את חוזהו בליברפול, קיבל הצעה מריאל מדריד, כך הודה היום השוער. "קיבלתי הצעה מאחד המועדונים הגדולים בעולם, אם לא הגדול שבהם. לכבוד הוא לי, אני שוקל זאת בכובד ראש", אמר דודק. השוער בן ה-34 הגיע למרסיסייד ב-2001 והביא לה במו ידיו את גביע אירופה לאלופות ב-2005. העונה הוא נזרק מהקבוצה בבושת פנים על ידי המנג'ר רפא בניטז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully