וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכי אביו

29.5.2007 / 15:58

בנו הצעיר והמוכשר של עבדי פלה חתם על חוזה חדש בקבוצת הבוגרים של מארסיי: "אני רוצה לגרום לאבי גאווה ולהפוך לשחקן ברמה עולמית"

מארסיי החלה העונה במסע החזרה שלה לצמרת האירופית עם ההעפלה לליגת האלופות, והיום (שלישי) היא עשתה עוד צעד קטן בדרך לשיחזור ימיה הגדולים. דדה, הקשר הגנאי הצעיר (17) של קבוצת המשנה של המועדון, חתם לשלוש שנים נוספות במועדון, וחימם את הלב לאוהדים הוותיקים שזוכרים את ימיו הגדולים של אביו, עבדי פלה, במדים הלבנים.

פלה זכה בשלוש אליפויות עם מארסיי, הניף איתה את גביע אירופה לאלופות בשנת 1993, וזכה שלוש פעמים בתואר שחקן השנה באפריקה. כעת מצפים בקבוצה שדדה, שכבש 11 שערים במדי קבוצת המשנה בעונה החולפת, הבטיח לנסות וללכת בדרכי אביו: "זה קשה מאוד לחקות שחקן כמוהו, שהיה אחד ויחיד. אבל אני רוצה לפחות לגרום לו גאווה ולהפוך לשחקן ברמה עולמית, דבר שאני בהחלט מסוגל לו".

* לואיס מדינה קנטאלחו, השופט שאחראי על הרחקתו של זידאן בגמר גביע העולם, חוזר לצרפת. השופט הספרדי, שהיה השופט הרביעי שהבחין בראסיה של זיזו, ינהל את משחקה של ה"טריקולור" מול אוקראינה בפאריס במסגרת מוקדמות היורו בשבת, וחלק מהצרפתים עדיין לא סולחים לו. דומנאק, לעומת זאת, נשמע סלחן. "אני לא כועס עליו", אמר מאמן נבחרת צרפת, "זו לא אשמתו, הוא ראה משהו, והגיב עליו כפי שהיה צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully