וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניירה עוזב את הפועל ת"א

לי בוץ

24.5.2007 / 17:50

החלוץ הצי'ליאני ייחתך בעקבות בעיות המשמעת הרבות שלו בזמן שהיה פצוע. ניר לוין יסבול מסגל חסר מאוד בדרבי ביום ראשון

סגל דליל להפועל ת"א לקראת הדרבי ביום ראשון. הבוקר (חמישי) שבו חניכיו של ניר לוין לאימונים, לאחר יום חופש שקיבלו אמש לרגל חג השבועות.

רמי דואני ודני בונדר חזרו להתאמן עם חבריהם לקבוצה, לאחר שבמשך השבוע התאמנו יחד עם הנבחרת הצעירה. לעומתם, זיטו אוגבונה, שחזר לפני החג לאימוני ריצה, נעדר מהאימון. חאבייר פאאס ואליניב ברדה ערכו אימון קל, אך השניים בכל מקרה ייעדרו מהסגל ביום ראשון - הבלם בעקבות צהובים, החלוץ בעקבות פציעה.

שי אבוטבול מתקשה להחלים מהנקע בקרסול, והיום הוא נטש את האימון לאחר שהתלונן על כאבים באזור. כרגע עדיין לא ברור אם הקשר יהיה כשיר למפגש היוקרתי מול היריבה העירונית, דבר שעלול ליצור בעיה בקישור האחורי בעקבות חסרונו של וואליד באדיר, שירצה עונש הרחקה של חמישה כרטיסים צהובים. לאחר האימון יצאו השחקנים להצטלם עם הגביע ועם מכוניות סובארו של החברה המאמצת.

בתוך כך, החליטה הנהלת הפועל ת"א להיפרד מהחלוץ מנואל ניירה. שני הצדדים סיכמו היום על סיום דרכו בהפועל ת"א. החלוץ מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך עקב בעיות המשמעת שפקדו אותו במהלך העונה, ותאונת הדרכים בה היה מעורב ביום העצמאות, נסללה דרכו אל מחוץ למועדון. ניירה שיחק העונה 2 דקות בלבד במדי האדומים וזה היה במסגרת טורניר הערוץ הראשון שאירגן רומן אברמוביץ'. ניירה שיחק מול צסק"א מוסקבה, שבר את קרסולו בשני מקומות, וגמר את העונה.

כ-2,800 כרטיסים נותרו לדרבי. רובם לשערים 8-9 ו-13.

עדכון ראשון: 15:32, 24/05/07
עדכון אחרון: 17:50, 24/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully