וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "חולון תהיה בליגת העל"

שגיא ניר

21.5.2007 / 22:39

המאמן והבעלים של הקבוצה הבטיח כי לא יוותר על ההעפלה, לאחר הניצחון על הפועל ב"ש 81:87 בגמר הליגה הלאומית. ברוך: "מרגיש ריקנות אמיתית"

עמי שומן

צילם וערך: אמיר לב

הפועל חולון גברה הערב (שני) במשחק החמישי והמכריע בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית על הפועל באר שבע באולם הפחים, 81:87 והבטיחה לעצמה את הכרטיס לליגת העל. המשחק המצוין שהתפתח הוציא בסוף את כל האמוציות מכל האנשים על הפרקט: מאמנים, שחקנים ואוהדים.

ברקוביץ': "גם אנחנו נעלה ליגה"

הבעלים והמאמן של הפועל חולון, מיקי דורסמן, שהביא אותה בפעם השנייה ברציפות לבאר אמר: "אני שמח לבשר, הפועל חולון תהיה בשנה הבאה בליגת העל. אני לא אביא את כל הכסף לבד, אבל יהיה בסדר. היום חולון חוגגת 60 שנה לקבוצה ואני מבטיח שהיא תהיה בליגת העל. זה סופי ורשמי. מלבד מכבי תל אביב ביורוליג אני יכול להיות מאמן של כל קבוצה, אבל לא בטוח שאני אהיה המאמן. השחקנים שלי עשו עבודה גדולה היום".

דורסמן רצה להכריז את ההודעה אל מול קהל האוהדים הגדול של חולון שגדש את המגרש, אך אלו השליכו אבוקות ורימוני עשן.

שחקנה של הפועל חולון, עדי פרג, שחגג גם הוא עלייה שניייה ברציפות, אמר על חברו טוני ווישאם: "הוא שחקן מדהים וגם ניחן באישיות נהדרת. מגיע לו ולכולנו העלייה הזו". פרג גם שפע מחמאות למאמנו: "דורסמן עשה עבודה מדהימה. זו פעם שנייה ברציפות שהוא מביא אותנו לאליפות הליגה הלאומית. הוא עבר כל כך הרבה כאן ואכל הרבה מרורים. מגיע לו". כוכב הקבוצה טוני ווישאם אמר: "זה רגע ענק. השנה הזאת הייתה שנה גדולה. יש לנו קבוצה מצוינת".

מן הצד המפסיד אמר המאמן המאוכזב ישראל ברוך: "אני מרגיש ריקנות אמיתית. הייתי בטוח שאנחנו לוקחים את האליפות, אבל לא ידענו לנצח פה. פספסנו בסוף. חבל".

אילן ברקוביץ': "נהנתי בעונה הזאת כמו שלא נהנתי אף פעם בקריירה שלי. היה לנו כמה דברים רעים היום, אבל אני בטוח שגם אנחנו נעלה ליגה וכמו שישראל אמר צריך לדעת להפסיד". הגארד פנה למאמנו ואמר לו: "היה כיף גדול להתאמן אצלך".

טיק רוג'רס, שנתן מלחמה גדולה והשאיר את הפועל באר שבע כמעט לבד ברבע האחרון: "עשינו הרבה יותר ממה שציפו מאיתנו, הרבה ממה שאנשים חושבים שאנחנו מסוגלים לעשות. אני מאוד עצוב, אבל הרבה אנשים גאים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully