וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאאס הודיע שיעזוב בסיום העונה

לי בוץ

21.5.2007 / 21:10

הבלם החליט לחזור לארגנטינה. ברדה סובל מקרע חלקי בשריר וייעדר מהדרבי התל אביבי. טועמה ואנטבי שבו לאימונים ויחזרו להרכב

חאבייר פאאס הודיע הערב (שני) לראשי הפועל תל אביב כי אינו מעוניין להמשיך במועדון בעונה הבאה, ובמקום זאת יחזור לארגנטינה כדי להיות עם משפחתו. כזכור, פאאס התנדנד כל העונה בין שתי המדינות, ומאז שאשתו עזבה את הארץ כדי ללדת בארגנטינה, נטה הבלם לשוב הביתה.

בעקבות כך מסתבר כי משחקו של הארגנטינאי בגמר גביע המדינה היה האחרון שלו במדים האדומים, שכן מול הפועל פ"ת נעדר הבלם בשל פציעה ובדרבי התל אביבי שיתקיים ביום ראשון הוא לא יוכל לשחק מאחר וירצה עונש הרחקה בגין תשעה כרטיסים צהובים.

עדיין לא ברור מי ימלא את מקומו של פאאס במשחק מול היריבה העירונית, שכן ניר לוין טרם החליט אם להמשיך עם מערך ההגנה בפתח בשבת האחרונה, כשדני בונדר מתופקד כבלם, או שמא להחזיר להגנה את טל חן, שמחלים מפציעה במפשעה.

שחקן נוסף שיחסר ללוין בשבת יהיה אליניב ברדה, שהערב התברר סופית כי הוא סיים את העונה. כזכור, החלוץ נפצע בגמר הגביע והוחלף עוד במחצית הראשונה ומאז נצטווה לנוח עד היום. בשעות הערב המאוחרות עבר ברדה בדיקת אולטרסאונד שאיבחנה קרע חלקי בשריר שישבית אותו למספר שבועות.

חסרונו של ברדה מהווה בעיה לא קטנה למאמן, שסובל גם כך מבעיית חלוצים מאז פציעתו של איבזיטו אוגבונה. גם ואליד בדיר, שמילא את מקומו של ברדה בחוד במחק מול פ"ת, ירצה במחזור הקרוב עונש הרחקה לאחר שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

עקב כך, מי שעשוי לקבל את הקרדיט מול מכבי ת"א הוא איבן יוליץ', שכמעט ולא ראה דקות משחק בליגה העונה. החדשות הטובות לקבוצה מגיעות מכיוונם של סלים טועמה ויגאל אנטבי. השניים, שנעדרו מול פ"ת בעקבות פציעות, שבו לאימונים וצפויים לחזור להרכב מול מכבי ת"א. לעומתם, דני בונדר ורמי דואני נעדרו מאימון הבוקר בשל שהותם עם הנבחרת הצעירה כחלק מההכנות לאליפות אירופה.

במהלך סוף השבוע עשויה להתקיים פגישה בין אוהדי הפועל ת"א לקבוצת הניהול, לאור המשבר וחוסר האמון בין הצדדים.

עדכון ראשון: 21.5, שעה 18:01
עדכון אחרון: 21.5, שעה 21:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully