וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפטר פארטי: הפועל ת"א עשתה הצגה

לי בוץ

19.5.2007 / 17:10

הפועל ת"א עם הצגה מדהימה, 1:5 מול הפועל פתח תקוה. דגו (9), דה ברונו (30,56) אבוקסיס (34) וורמוט (69) השתתפו בחגיגה

הפועל תל אביב לא נראתה כמו קבוצה שמגיע לה לזכות בגביע המדינה בגמר שנערך באיצטדיון ר"ג, אבל היום (שבת) מול הפועל פתח תקוה, היא נראתה כמו קבוצה שמגיעה לה גם אליפות. האדומים שטפו את הדשא מכל הכיוונים, שיחקו משחק נמרץ ומהנה לעין ופשוט פירקו את היורדת הטריה הפועל פתח תקוה עם לא פחות מחמישיה לרשת של רפי כהן, וזה עוד ביום טוב של השוער. דגו פתח את החגיגה בדקה ה-9, לוסיאנו דה ברונו הצטרף אליו (30) וגם אבוקסיס (34) עשה חור ברשת הפתח תקואית. שמעון אבו חצירא עשה קולות של תקווה עם שער לפתח תקוה (42) לפני הירידה למחצית. דה ברונו (56) מיהר להשלים צמד, ואבוקסיס פרגן גם לגילי ורמוט בישול (69).

מהלך המשחק

דקה 9: גול! ביברס נאתכו דהר מצד ימין, הרים את הראש וראה את דגו במרכז הרחבה. מאתכו העביר אליו כדור מדוייק, ודגו כבש לפינה הימנית. 0:1 להפועל.

דקה 14: ניל אברבנל הציל מצויין שני כדורים רצופים שעברו את ההגנה האדומה שהיתה חלשה בתחילת המשחק, אבל לא את השוער שנראה בכושר שיא.

דקה 19: ואליד באדיר יכל לכבוש את השני של הפועל כשהגיע משמאל מול שער ריק, אבל בעט החוצה.

דקה 25: שוב באדיר החמיץ אחרי שקיבל כדור מצויין אבל נגח גרוע.

דקה 29: רפי כהן התעופף והציל מצויין כדור מסוכן של דה ברונו.

דקה 30: גול! דה ברונו קיבל כדור מצויין מדגו, בעט מהאוויר כדור שלא ממש התלבש לו, עף בקשת מוזרה, הטעה את כהן ונחת ברשת. 0:2 להפועל.

דקה 34: גול! דגו קיבל כדור, פרץ היטב ועבר את ההגנה עד שנעשתה עליו עבירה. אבוקסיס לקח את הכדור החופשי מ-22 מטר, וסובב מדוייק לפינה השמאלית. 0:3 מהיר מאוד לאדומים.

דקה 42: גול! סעיד מקאסי בעט כדור לא חזק אבל אברבנאל השמיט, שמעון אבוחצירא השתלט על הריבאונד ובעט מקרוב פנימה - 1:3.

מחצית 2:

דקה 56: גול! ורמוט מימין העביר כדור לבאדיר, שהגביה על קו השער ודה ברונו מזוית סופר קשה נגח פנימה והשלים צמד. 1:4 להפועל.

דקה 69: גול! ההתקפה האדומה תיקתקה היטב וגל של שחקני הפועל שטף את הרחבה של פ"ת. אבוקסיס קיבל כדור אבל לא בעט אלא העביר לוורמוט, שכבש בקלילות מול שער ריק והשלים חמישה חורים ברשת של כהן - 1:5 בסיום.

הרכבים:

הפועל תל אביב: ניל אברבנל, עאמר מנצור, דני בונדר, רמי דואני, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס (וולינגטון אוליביירה 69), ביברס נאתכו (איבן יוליץ' 69) , גילי ורמוט (גל שיש 78), ברוך דגו, לוסיאנו דה ברונו, ואליד באדיר.

הפועל פתח תקוה: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ' (מעוז סמיה 24), גל יער (מאור בוזגלו 46), שגיב כהן; צ'קה גאדיאגה, רמי עמאר, יניב לוזון, קונסטנט קיפרה (אלנתן סלמי 63); שמעון אבו חצירא, סעיד מקאסי.

אבוקסיס: "נצחון בדרבי יכול להיות מתנה ללוין ולקהל"

מאמן הפועל ת"א ניר לוין, אמר בסיום: "אנחנו מקצוענים, ומי שמקצוען צריך לעשות את העבודה עד הסוף, למרות שאנחנו באיזה הנגאובר מהזכיה בגביע שיחקנו טוב היום. זה לא משנה שהמיקום בליגה לא קובע מבחינתנו, אנחנו צריכים לשחק עד הסוף וזה מה שנעשה במחזור האחרון". על עיתוי הפרידמה ממנו טווען לוין ש"לא נעלבתי מהיחס של המועדון אליי, זה המקצוע ודרכינו נפרדות ברוח טובה. אני שמח שלמרות המון בעיות בקבוצה זכינו בגביע המדינה".

"זה היה משחק טוב שלנו, באווירה משוחררת" המשיך המאמן האדום, "מבחינתי אני סוגר שבוע סוער, שהתחיל בהפסד דרמטי מול בית"ר ירושלים, המשיך לזכייה בגביע המדינה אחרי משחק מורט עצבים ונגמר בהודעה שלי על סיום עבודתי. שיחקנו בהרכב חסר מאוד, אבל גם כך צריך לשחק טוב ולהוכיח, בייחוד לאחר הרבה משחקים שלא ניצחנו. עשינו את זה היום בצורה משכנעת ויפה, וכל מי שהיה כאן נהנה".

על המפגש מול היריבה העירונית בשבוע הבא, אמר המאמן: "הדרבי חשוב מאוד. הכוונה והרצון של כולנו הוא לנצח, אבל מכבי קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב. נתכונן כמו שצריך והשאיפה היא לשחק טוב במשחק האחרון מול האוהדים שלנו, כדי שנסיים את העונה הזאת כמו שצריך".

לוין התייחס גם להודעה על סיום תפקידו במועדון בסיום העונה: "אני מתרכז במשחק ומה שקורה על כר הדשא. מי שלוקח את העבודה שלו ברצינות, עושה אותה על הצד הטוב ביותר גם תחת קשיים. התחייבתי שאעבוד ברצינות עד לדקה האחרונה בהפועל ת"א וככה זה יהיה".

יוסי אבוקסיס: "נהנינו מהמשחק היום, היה כיף. אחרי שלקחנו את הגביע אין אצלנו לחץ יותר וכולם נהנו מכדורגל טוב. גם פ"ת שיחקו חופשי. הרבה זמן לא שמנו חמישה שערים ואני שמח שהיום הצלחנו".

הקפטן האדום התייחס גם לעובדה שהוא אמור להודיע לאחר הדרבי אם ימשיך כשחקן פעיל עונה נוספת: "ברור שזה שבוע לא קל, אבל נחכה עם זה עוד כמה ימים. יש לנו את הדרבי והוא חשוב רק בגלל האוהדים שלנו. אנו רוצים להמתיק לקהל את כל התקופה הלא טובה שעברה עליו. אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון למכבי ת"א. ניצחון בדרבי יכול להיות מתנה לניר לוין ולקהל. למרות שמבחינת הטבלה אין משמעות, מבחינת היוקרה זה מאוד חשוב".

מאמן הפועל פ"ת אייל לחמן: "למרות ההרכב של הפועל ת"א, גם אנחנו לא הגענו בהרכב מלא. זה היה משחק שלא מתאים לנו. למרות התוצאה הגענו ללא מעט מצבים, חבל שמבחינה הגנתית לא הצלחנו להתמודד עם זה". כשנשאל האם יתגעגע למגרשי ליגת העל בעונה הבאה, אמר המאמן: "אני לא אתגעגע, אני יודע שנחזור לפה מהר מאוד. אני יכול לומר בוודאות שאני אחזיר את פ"ת לליגת העל מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully