וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוגגים אליפות

14.5.2007 / 2:06

אלפים הגיעו לחגוג את זכייתה של בית"ר בגן סאקר ובוינטר, עם מסכי ענק, במות וגאידמק. וכן, היו גם עימותים עם המשטרה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

26 אלף אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים בגן סאקר את זכייתה של הקבוצה באליפות המדינה. עם הגעת שחקני הקבוצה למקום, החלו כמה אוהדים להתפרע וניסו לפרוץ את המחסומים בין הבמה לקהל. המשטרה עשתה שימוש בזרנוקי מים כדי להרגיע את המתפרעים.

הבעלים של הקבוצה, ארקדי גאידמק, הציב מסכי ענק במקום כדי לאפשר לאוהדים לחזות במשחק הקבוצה מול הפועל תל אביב, שהסתיים בתוצאה 1:2 לטובת האלופה החדשה. כמה פצועים פונו מהמתחם עם פציעות קלות. במהלך החגיגות ההמוניות, גאידמק הכריז: "העמך מנצח, העמך פה. אני ראש העיר הבא של ירושלים".

מוקדם יותר הגיעו כ-2,000 אוהדי בית"ר ירושלים לאצטדיון וינטר ברמת גן, בו נערך משחק קבוצתם מול הפועל תל אביב. על האוהדים נאסר להיכנס לאצטדיון בעקבות המהומות שהיו בטדי לפני כשבוע.

האוהדים התעמתו עם השוטרים במקום ואף השליכו אבנים וחזיזים לעבר העיתונאים המסקרים את האירוע. בעקבות ההתפרעויות, נעצרו 28 אוהדים. כמו כן, דווח על 11 פצועים, ביניהם שוטר.

כבר כשעה וחצי לפני תחילת המשחק, התחילו האוהדים במהומות והשליכו אבנים לעבר כוחות הביטחון והעיתונאים במקום. עם שריקת הפתיחה למשחק, ניסו האוהדים לפרוץ את המחסומים של המשטרה כדי להיכנס לתחומי האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully