וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלף חוזר לנבחרת, כספי זומן לראשונה

שגיא ניר

13.5.2007 / 17:33

הקפטן לשעבר נמצא ברשימת 26 שחקנים שפירסם צביקה שרף לקראת טורניר ההזדמנות האחרונה. הפורוורד הצעיר של גליל נמצא בפנים

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, צביקה שרף, פירסם היום (ראשון) רשימה בת 26 שחקנים שזומנו לפגישה ראשונה של הנבחרת לקראת טורניר הזדמנות האחרונה. הפגישה, שתתקיים ב-25 במאי במשרדי איגוד הכדורסל, תהווה את יריית הפתיחה בהכנות של הנבחרת הלאומית לקראת המאבק הצפוי הקיץ על הכרטיס האחרון לאליפות אירופה בספרד.

"זוהי משימה לאומית, שיש לה השלכה על הכדורסל הישראלי כולו על כל מרכיביו", כתב שרף במכתב לשחקניו. "מחויבות מלאה לנבחרת הם תנאי ראשון להצלחה, איחוד שורות והכנה שאפתנית רצינית ומאוחדת תוך יחסים טובים בין כל מרכיבי הנבחרת שהם התנאי המכריע והחשוב להצלחה". השם הבולט בסגל הוא זה של עומרי כספי הצעיר, שזומן לראשונה. ברשימה של שרף שני מתאזרחים - ג'יימי ארנולד וג'רון רוברטס - אך רק אחד מהם יוכל לקחת חלק בסגל הסופי.

סגל השחקנים: טל בורשטיין, יניב גרין, ליאור אליהו, יותם הלפרין, שרון ששון, ג'יימי ארנולד (מכבי תל אביב). מאיר טפירו, ארז מרקוביץ, דרור חג'ג, מתן נאור, גיא פניני (הפועל ירושלים), עידו קוז'יקרו, עמית בן דוד, רביב לימונד (עירוני נהריה), משה מזרחי, ארז כץ (בני השרון), מושון יעקוסי, אור איתן (אליצור אשקלון), מורן רוט, איציק אוחנון (עירוני ר"ג), עומרי כספי (הפועל גליל עליון)
ג'רון רוברטס (א.א.ל לימאסול), אפיק ניסים (שטראסבורג), גור שלף (אנטוורפן), עמית תמיר (א.א.ל לאריסה), רועי ברקוביץ (דן בוש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully