וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעו רק עד הבאר

13.5.2007 / 18:52

נבחרת צרפת מחצה את נבחרת הנוער של ישראל 1:3, וגנזה את החלום להעפיל לאליפות אירופה. זלצר: "יש גם ימים כאלה בכדורגל"

עמי שומן

צילום ועריכה: עמי שומן

הקיץ הזה היה יכול להפוך לאבן דרך חשובה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, אבל נבחרת הנוער לא הצליחה ללכת בדרכה של זו הצעירה, הפסידה 3:1 לנבחרת צרפת, והודחה מאליפות אירופה שתערך באוסטריה.

עם שחקנים כמו ביבראס נאתכו, בירם כיאל, חן עזריאל ואחרים, שיתווספו לאותם שחקנים נהדרים מהנבחרת הצעירה, לדור הבא של הכדורגל הישראלי יש הזדמנות נהדרת להראות לכל אירופה אילו כשרונות גדלים בארץ הקודש.

לחניכיו של זאביק זלצר אסור היה להפסיד לנבחרת צרפת, ובמקרה כזה, נבחרת ישראל היתה צריכה ניצחון של סלובקיה במשחק המקביל בבית מול פולין. שני הדברים לא קרו. הפולנים ניצחו את הסלובקים 1:2, ובסופו של דבר נבחרת צרפת היא זו שהעפילה לטורניר באוסטריה.

פתיחה מהממת של הצרפתים, בסיוע משחק נרפה של ההגנה הישראלית, קבעו 0:2 לטריקולור תוך 13 דקות, משערים של מונה פאקה וגרנדי נאגוי. הנבחרת הישראלית התקשתה לפתח משחק התקפה ראוי ומרכז השדה הישראלי נכנע לפיזיות הצרפתית. במחצית השנייה פאקה כבר קבע 0:3, ושער של מאור בוזגלו בדקה ה-76 המתיק במעט את הגלולה המרה. בסיום המשחק ישבו שחקני הנבחרת המאוכזבים על כר הדשא וניסו לעכל את ההדחה.

מהלך המשחק

דקה 4- גול! כבר במהלך הראשון שלה במשחק עחתה נבחרת הטריקולור ליתרון 0:1. הגבהה מאגף ימין מצאה את מונה פאקה חופשי ברחבה כדי להכניע את מסיקה בנגיחה.

דקה 12- גול! גרנדי נאגוי דחק מקרוב אחרי הדיפה גרועה של מסיקה, וזה כבר 0:2 לצרפת.

דקה 48- מאור בוזגלו הגיע למצב נגיחה טוב במרכז הרחבה, אך נגח מעל לשער הצרפתי.

דקה 73- גול! שחקני הנבחרת הצרפתית התמסרו בקלילות על מפתן הרחבה הישראלית, עד שלמונה פאקה נמאס והוא שיחרר כדור שטוח לפינה הרחוקה, וקבע 0:3.

דקה 76- גול! כדור עומק מצא את מאור בוזגלו ברחבה הצרפתית, קשר הפועל פ"ת היתל במגיני צרפת ושלח כדור שטוח פנימה, כדי לצמק ל-3:1.

נבחרת ישראל: גל מסיקה, רן אבוקרט, עודד אלקיים, ניסים קפילוטו, עמירן שקלים, בירם כיאל, ביבראס נאתכו, אושרי רואש, חן עזריאל, טוטו תמוז, מאור בוזגלו.

"השחקנים איבדו את הריכוז בגלל השער המוקדם"

מאמן נבחרת הנוער זאב זלצר: "צריך לקחת מפה את הדברים הטובים. גורלנו היה בידינו. עשינו דרך ארוכה ובמשחק האחרון כשלנו. הצרפתים היו טובים יותר והניעו את הכדור בצורה טובה. השער המוקדם גרם לשחקנים לאבד את הריכוז וספגנו שער נוסף. השחקנים היו רציניים ודרוכים ורצו לנצח. יש גם ימים כאלה בכדורגל. חבל, אבל לשחקנים האלה יש עתיד ונתחיל להכין את הנבחרת הבאה".

הקפטן ביבראס נאתכו: "היינו קרובים, היינו בטוחים שנעלה, אבל פתחנו את המשחק לא טוב. הבחורים נלחמו, ועכשיו הסתיימה הדרך שלנו בנבחרת הזו. כל כך רצינו להגיע לאוסטריה".

אוסטריה, שתארח את האליפות ב-16-27 ליולי כבר עלתה אוטומטית לטורניר הגמר. שבע העולות הנוספות, בהן עשויה להיכלל גם ישראל, יהיו המנצחות בשבעת הבתים המוקדמים. הבית של ישראל הוא היחיד שכבר החל ובימים הקרובים יתחילו גם משחקי הבתים האחרים.

בית 3 עשוי להיות אחד מהמותחים ביותר וישחקו בו אנגליה, הולנד, צ'כיה ורוסיה, כשאנגליה היא זו שתארח את המשחקים. אלופת השנה שעברה, ספרד, הוגרלה לבית 5 ביחד עם איסלנד, אזרבייג'אן ונורבגיה. סקוטלנד, פיינליסטית השנה שעברה, תארח את משחקי בית 4, בו ישחקו גם פורטוגל, טורקיה וגאורגיה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully