וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד מוותר על רונאלדיניו?

12.5.2007 / 14:36

השמועות על מעבר של הקשר הברזילאי מהקמפ נואו למילאן מקבלות שוב תאוצה אחרי שהמאמן אמר "אחרי תקופה טובה צריך שינוי"

על פי פרסומים באיטליה, רונאלדיניו קרוב מתמיד לעבור מברצלונה למילאן, לאחר שמאמן בארסה פרנק רייקארד הורה למועדון "לבצע בחירות אחרות".

אחרי התבוסה המשפילה לחטאפה (4:0) בגביע השבוע, הקשר הברזילאי ספג ביקורת חריפה מהאוהדים שצעקו לו "לך למילאן", ונראה שרייקארד - בעצמו רוסונרי בעברו - לא מתנגד. "כמה שנים קבוצה יכולה לשמור את עצמה בטופ? שלוש או ארבע, ואז חייבים לבצע שינויים גם בסגל וגם בהנהלה" אמר רייקארד לתחנת רדיו בספרד. "הקבוצה שיחקה טוב מאוד במשך תקופה, אבל זה נורמלי שיהיו דברים אחרים באופק".

זו ההתבטאות הראשונה של גורם רשמי במועדון הקטלוני שמתייחסת לשינויים שכנראה מתוכננים שם בקיץ הקרוב, אחרי עונה מאכזבת יחסית שבה הודחה הקבוצה מליגת האלופות, גביע המלך וגם האליפות בספק בשלב זה של העונה. רונאלדיניו נחשב לאחד המועמדים העיקריים לעזוב, אחרי עונה שבה היו תקריות בחדר ההלבשה שדלפו גם לתקשורת בינו לבין סמואל אטו. נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני כבר הצהיר שהוא רוצה מאוד לראות את הברזילאי המחונן בסן סירו, והסוכן רוברטו דה אסיס שנמצא כעת בספרד ואמור להגיע בקרוב למילאנו מטפל, על פי השמועות, בהכנת הקרקע לעיסקה אפשרית.

* סוכנו של אלברטו ג'ילארדינו, חלוץ מילאן, טוען שהשחקן לא יעזוב את המועדון, למרות העונה הגרועה שבה מיעט לכבוש והרינונים שבמועדון לא יהססו להיפטר ממנו כדי לפנות מקום בתקציב להבאה של רונאלדיניו.

קופה אמריקה בלי קאקה?

שבועיים אחרי שמאמן נבחרת ברזיל, דונגה, הודיע כי לא יזמן את רונאלדו לסגל נבחרת ברזיל למשחקי הקופה אמריקה הקרובים, התברר היום (שבת) כי הנבחרת הברזילאית לא תהנה משירותיו של כוכב אחרי של מילאן, אבל הפעם לא מדובר במשהו שרצוי יותר מדי על ידי דונגה. קאקה, שהוביל העונה את הרוסונרי כל הדרך לגמר ליגת האלופות, היה אמור להוביל גם את הסלסאו בטורניר היוקרתי של נבחרות דרום אמריקה שייערך ביולי הקרוב בונצואלה, הודיע כי הוא מבקש להשתחרר מהנבחרת הקיץ.


בהודעה שפרסם באתר הרשמי של מילאן כתב קאקה: "אני מאמין שלא תהיה לי היכולת להיות בכושר האידיאלי המצופה ברמה הבינלאומית. לא היה לי קיץ של מנוחה כבר שלוש שנים, ובהודעה זו אני מבקש רשמית להישאר מחוץ לסגל הנבחרת למשחקי הקופה אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully