וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל חיפה גברה 1:3 על רמה"ש

7.5.2007 / 12:19

במשחק שסגר את המחזור ה-30. י-ם לא מתייאשת וניצחה 1:2. נצרת עילית גברה על ב"ש 0:2. סנגוי הוביל את אשקלון ל-1:2 על עכו המדרדרת

המחזור ה-30 בליגה הלאומית שוחק רובו ככולו היום (שבת). כידוע, בני סכנין השלימה את העפלתה לליגת העל, וקרית שמונה הצטרפה אליה היום, לאחר שהביסה את לוד 2:5 בביתה. משסגור סיפור העלייה, הרי שתחתית הליגה בוערת וזהות היורדות רחוקה מלהיות ידועה. חמש קבוצות נאבקות על הזכות המפוקפקת לנשור לליגה הארצית.

הפועל ירושלים לא מסכימה להרים ידיים, ולמרות שהייתה בפיגור מול סכנין, עשתה מהפך (1:2) כדי לאגור שלוש נקודות קריטיות בתחתית. נצרת עילית החליפה מקומות עם יריבתה העירונית, אחי נצרת, אחרי שהשיגה ניצחון חשוב על ב"ש 0:2. אחי סיימה בתיקו חוץ 0:0 עם רעננה. גם הפועל אשקלון, הרבה בזכות גסטון סנגוי הלתי נגמר, השיגה ניצחון חשוב במאבקי התחתית מול הפועל עכו, בחוץ. 1:2 בסיום.

המחזור הושלם ביום שני כשהפועל חיפה, לאחר ההדחה מגביע המדינה, גברה 1:3 באצטדיון קרית אליעזר על עירוני רמת השרון. לחיפה כבשו: יובל אבידור (14), קוני ג'קרטה (65) ואסי אברהמי (90). לרמה"ש כבש עדי סבג (45).

בני סכנין - הפועל י-ם 2:1

החניכים של אלישע לוי בדיכאון, לאחר שהודחו ברבע גמר גביע המדינה על ידי הפועל תל-אביב. הליגה כבר לא מעניינת אותם עת הבטיחו את העלייה לליגת העל. ראייה לכך היא ההפסד במחזור הקודם לבני לוד. האדומים מהבירה, שסוחבים את כל הליגה על כתפיהם, ניצלו זאת, אל מול הקהל הביתי של סכנין, בדוחא.

זה לא נפתח טוב מבחינת הירושלמים, אחרי שחאמד גנאיים לא שעה לתפילותם והעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-23. החניכים של דיין לא התייאשו. אבי מלכה איזן בדקה ה-73. 11 דקות לאחר מכן אדיר מעודה השלים מהפך דרמטי וענק. למרות הניצחון עדיין ירושלים נועלת את הטבלה, אבל הניצחון הזה ייתן לה הרבה ביטחון להמשך.

הפועל עכו - הפועל אשקלון 2:1

האשקלונים באופוריה עם הראש בעננים אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, אבל הם צריכים להישמר שכן, החגיגות יכולות להיות בעוכריהם בסופו של דבר. עם כל הכבוד לגביע, הליגה הרבה יותר חשובה והקבוצה של מירו בן שמעון מרוחקת רק נקודה מהקו האדום. אם ימשיכו את המומנטום, בתוספת הכוח של חלוצם הנהדר גסטון סנגוי, הרי שהם יכולים לחגוג בנהריה מול העכואים, שלא נותר להם על מה להיאבק בליגה מלבד על המיקום והכבוד.

מי אם לא גסטון סנגוי הוא זה שכבש את שער היתרון בדקה ה-12. החלוץ המצוין של אשקלון פשוט לא מספיק להפציץ. בדקה ה-56 הכפילו האורחים את התוצאה. מי כבש? הרי זה כבר ברור. סנגוי. המקומיים, עם עונה שלא ירצו לזכור, צימקו בדקה ה-71 אחרי פנדל של אלון זיו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באר שבע-נצרת עילית 2:0

הקבוצה של גילי לנדאו מסיימת עוד עונת 'פרווה'. לא למעלה, לא למטה, כשהיא מדורגת בדיוק במרכז הטבלה. היום היא אירחה בוסרמיל את הקבוצה של ערן הוכנבוים. הצפוניים, שהיו מתחת לקו האדום, עשו ניצחון חשוב מאוד ועלו מעליו לעת עתה. אחרי הניצחון הביתי במחזור הקודם מול עכו, שלוש נקודות נוספות נותנות הרבה אוויר לנשימה לצפוניים במאבקי התחתית.

ירו בלו העלה את נצרת ליתרון בדקה ה-15. הצפוניים רצו יותר ובדקה ה-36 הכפיל יוסי ג'אנח את היתרון.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0:0

קרב נוסף בין קבוצה שסיימה את תפקידה בליגה לבין הקבוצה הנלחמת על חייה בליגה השנייה. אחי, מקום ונקודה מעל הקו האדום, לפני המשחק, נכשלה בניסיונתיה והתיקו עלה לה בירידה אל מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully