וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה סגר את תנאיו בריאל מדריד?

26.4.2007 / 11:47

ככה טוענת התקשורת הספרדית. רונאלדיניו טוען ש"בארסה עדיין יכולה לזכות בדאבל", מכחיש מתיחות בקבוצה ומפרגן למסי

המנהל המקצועי של ריאל מדריד, פדראג מיאטוביץ', הודה שעזיבתו של דייויד בקהאם לליגת ה-MLS בארה"ב היא מכה קשה למועדון.

כזכור, ריאל שיחקה אותה קשוחה במשא ומתן עם בקהאם, וניסתה להוריד את השכר שלו בניסיונה להאריך עמו את החוזה בשנתיים. אבל הקשר בן ה-31 דחה את ההצעה המעליבה של ריאל והעדיף על פניה חוזה סימפתי של 250 מיליון דולר לחמש שנים.

בהתחלה הנשיא רומן קלדרון ירד על בקהאם וטען שהוא רוצה "להיות שחקן בהוליווד", אבל מיאטוביץ' מודע לתרומה המקצועית שלו. "רצינו את דייויד, אבל לא הצלחנו להגיע להסכם", אמר מיאטוביץ', "זו הייתה טעות לא לסגור איתו את העניינים. כל הדיווחים ממני ומהנשיא לאורך המשא ומתן בלבלו אותו, ואין ספק שנעשו הרבה טעויות".

עכשיו המטרה של מיאטוביץ' היא לזכות בתואר האליפות העונה, שיהיה הראשון של בקהאם בארבע שנותיו במדריד. "זה יהיה עצוב אם יעזוב אותנו אחרי ארבע שנים ללא תואר", סיכם המנהל.

רונאלדיניו: "אנחנו לא עושים את הדברים הנכונים"

ההפסד האחרון של ברצלונה לוויאריאל (2:0), שיצר משולש מותח בצמרת הליגה הספרדית, גרם להגברת המתיחות אצל האלופה הקטלונית. וכרגיל בספרד, כשיש מתיחות, האצבע המאשימה מופנית אל רונאלדיניו, שלא מצליח להציג העונה את אותה יכולת מהשנה שעברה ומתקשה להצעיד את קבוצתו לאותם גבהים.

הברזילאי התראיין לאתר הקבוצה והודה כי "אנחנו מפסידים משחקים שאנחנו לא צריכים להפסיד, כי אנחנו לא עושים את הדברים בצורה נכונה". רונאלדיניו מכחיש את הטענות לבעיות חברתיות בקבוצה, טוען כי "המצב כמו תמיד", סיפר ש"אין שום מתיחות בינו לבין סמואל אטו", אבל יודע ש"כשאנחנו מפסידים משחקים, התקשורת מתחילה להמציא דברים שלא קורים".

למרות כל הבעיות, בארסה עדיין במקום הראשון בליגה, נחשבת לפייבוריטית לזכייה בתואר, וגם עם רגל וחצי בגמר הגביע הספרדי אחרי הניצחון על חטאפה. "אנחנו עדיין יכולים לזכות בדאבל", אומר רונאלדיניו, "אבל עלינו לדבר רק על הדשא ולשחק בצניעות".

רונאלדיניו מודע לביקורות נגדו. "אנשים אומרים מה שהם רוצים", הוא מספר, "אבל כל מה שמעניין אותי זה לשחק באותה רמת מוטיבציה ולזכות בכל התארים". חודשיים לפני פתיחת הקופה אמריקה בוונצואלה (26 ביוני), הקשר הברזילאי מבטיח ש"כל מחשבותיי נתונות כרגע אך ורק לברצלונה".

עוד דיבר רונאלדיניו על השער המדהים של לאו מסי. הנשמות הטובות בספרד דאגו לדבר על חוסר הפירגון של רונאלדיניו ליורש שלו, אבל הוא שוב נאלץ להכחיש. "זה אחד השערים היפים ביותר שראיתי בחיי", אמר, "כל אחד מאיתנו חולם על לכבוש שערים כאלה, זה דבר שכולנו היינו רוצים לעשות".

גאלאס בדרך למדריד

בלמה של ארסנל, וויליאס גאלאס, החל לסלול את דרכו לריאל מדריד. התקשורת באנגליה מדווחת שלצרפתי יש בעיות חברתיות במועדון, ושהוא מבודד מעמיתיו לקבוצה לאחר שהתעמת עם אחד מהשחקנים הצעירים.

"ידעתי שאנחנו קבוצה צעירה", אמר גאלאס, "אבל אנחנו לא יכולים כל הזמן רק לסמוך על תיירי (הנרי). הצעירים שלנו חייבים להבין את זה". כמו כן סופר על חילוקי דעות בין גאלאס לצוות הרפואי, שלא הבין מדוע הבלם החמיץ 19 משחקי ליגה העונה.

במידה שמוריניו אכן יאמן את ריאל מדריד, סביר להניח שהפורטוגלי ירצה להביא איתו את גאלאס, שמוערך מאוד על ידיו. ארסנל, עם כל בעיותיה התקציביות, לא תתנגד למוכרו תמורת סכום של 15 מיליון יורו.

ולא רק גאלאס מועמד להגיע לבירה הספרדית. "מארקה" הספרדי טען הבוקר כי חלוץ ברצלונה, חאבייר סביולה, הגיע לסיכום עם יריבתה המושבעת של הבלאוגרנה, ריאל מדריד. חוזהו של סביולה יסתיים בקיץ הקרוב ובסוף השבוע הוא אמר ש"עדיין לא קיבלתי הצעה מברצלונה להאריך את החוזה שלי. אני צריך לחשוב על העתיד שלי ועל השמחת שלי". אם הארגנטינאי אכן יחתום בריאל, זו לא תשלם על המעבר לברצלונה מכיוון שהוא יגיע אליה כשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully