וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה תואר מתוק, כי היו מלחמות מלוכלכות"

25.4.2007 / 21:47

אינה גורביץ' הייתה מאושרת מהאליפות של רמלה, אבל חטפה מכות לאחר המשחק מדיאנה ג'קסון, שנעצרה. אלי רבי: "עשינו שנה הירואית"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני מראיין: ארז מיכאלי

לאחר הניצחון הגדול 68:81 על רמת השרון שהביא לרמלה את הזכייה במשחק החמישי בסדרת האליפות ואת הצלחת מאמן אליצור רמלה אינה גורביץ' הסבירה בדיוק את ההבדל המנטלי בין הקבוצות: "עם כל הכבוד לרמת השרון שעשו סידרה נהדרת, אנחנו לקחנו את שלנו וזהו. זה מתוק בשבילנו כי היו מלחמות מלוכלכות, אבל נשים את זה בצד", אמרה ולא ידעה עד כמה היא צודקת. לאחר שהשחקניות יצאו מהאולם, תקפה אותה דיאנה ג'קסון והיכתה אותה. גורביץ' החלה לדמם מהאף, וג'קסון נלקחה אחר כבוד בניידת משטרה לחדר החקירות. גורביץ' נשמעה פחות שמחה כשאמרה: "היא באה והכניסה לי בוקס באף, החולרה הזאתי".

מאמן רמלה, אלי רבי, לא ידע נפשו מרוב אושר: "השתדלנו להיות כל השנה מאופקים. הייתה לנו שנה קשה מאוד, אבל שמרנו הכול בפנים. עשינו שנה הירואית. עלינו מהליגה השנייה. הסיום לא יכול להיות מתוק יותר מזה. אני רוצה להודות לאוהדים. שנה הבאה ביורוליג".

עוזרת המאמן של רבי, נועה רקנאטי, שגם זכתה בשנה שעברה באליפות עם הפועל ת"א, אמרה: "אי אפשר להשוות בין שתי האליפויות. עם הפועל ת"א זו הייתה אליפות מאוד אמוציונלית. השנה היה כאן כדורסל נטו".

כוכבת רמלה פלנט פירסון: "זה מאוד מתוק. שיחקנו יחד כקבוצה. האוהדים שלנו רועשים יותר משל רמת השרון".

טלי נוי: "היה קשה, רמת השרון קבוצה מצויינת, אני שמחה שהצלחנו סוף סוף לגמור את זה ולקחת את הצלחת".

מוניק קורי: "נלחמו חזק, לקח לנו 5 משחקים אבל בסוף עשינו את זה. לא נוכל לחגוג הרבה כי יש לנו טיסה על הבוקר".

אורנה אוסטפלד: "לא אגיב על כך שלא לקחנו אליפות ארבע שנים רצופות. אני גאה בשחקניות שלי על כל העונה הזאת. הייתה לנו עונה קשה. הגענו בכל המפעלים עד הסוף, לא מספיק, אבל אני גאה בהן. אני אוהבת את הקבוצה הזו. שנה הבאה נרצה להשתתף באירופה, יהיה רע אם לא תהיה למדינה הזאת קבוצה באירופה".

הרכזת הבלתי נגמרת של רמת השרון, לימור מזרחי: "אני עדיין חושבת שכן אפשר לנצח ברמלה, למרות שזה לא הוכח. אני מצדיעה לחברותיי בקבוצה. עשינו כברת דרך ארוכה. אם בעבר לא יכולנו בכלל להתמודד עם רמלה, הראינו בסדרה הזו שיש לנו את הכבוד והיכולת. לצערי, זה לא בא לידי ביטוי השנה. היה נפלא לשחק עם החברות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully