וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני ניצח את קאקה

24.4.2007 / 21:45

צמד ענק של קאקה (22 ו-37) הפך פיגור מוקדם ליתרון 1:2 של מילאן במנצ'סטר, אבל שני שערים של רוני (60 ו-91) נתנו ליונייטד 2:3 גדול

אם לא היינו יודעים שקאקה הוא בסך הכל בחור נעים וצנוע, עוד היינו יכולים לחשוב שהוא התרגז מהפסטיבל סביב כריסטיאנו רונאלדו בשבועות האחרונים, במסגרתו קיבל את תואר שחקן העונה באנגליה, וגם את התואר הלא רשמי "השחקן הטוב בעולם". לגבי ווין רוני, הוא לא כל כך צנוע, ובטח לא טיפוס נעים, ויכול להיות שישמח להחזיר את אור הזרקורים אליו.

קשר מילאן הגיע לביתו של הפורטוגלי, ועם צמד גדול (22 ו-37) קירב את האיטלקים לניצחון על מנצ'סטר יונייטד במפגש הראשון בין השתיים בחצי גמר ליגת האלופות, אבל צמד לא פחות גדול של רוני (60 ו-91) סידר מהפך נוסף, ו-2:3 מצוין לאנגלים.

מנצ'סטר הניעה את הכדור טוב יותר, הגיעה ליותר הזדמנויות, אבל הקוסם הברזילאי, בשתי פעולות בזק מרהיבות, כמעט העניק לאיטלקים תיקו חוץ יקר, והחזיר את השדים האדומים לבקבוק. למזלו של אלכס פרגוסון, היה לו גיס חמישי בשער היריב, והיכולת הרעה של דידה איפשרה לצדק להראות גם על לוח התוצאות. זה התחיל עם שער עצמי מטופש בדקה ה-5, והסתיים במיקום מזעזע בשער הניצחון של רוני. הפרחים ממנצ'סטר כבר בדואר.

ורונאלדו? ראינו כמה להטוטים, צפינו בכמה בעיטות, ובקצת פחות מסירות. תכ'לס לא היה שם יותר מדי. קאקה, לעומת זאת, זהר כמו גדול, ורוני סיפק את המחץ בצד השני. השילוב של כל זה סידר לנו חצי גמר צ'מפיונס מהטובים שהיו בשנים האחרונות, פתוח ואטרקטיבי. ובסן סירו יודעים ש-0:1 קטן שלהם בגומלין יקפיץ אותם לגמר, שם תהיה להם ההזדמנות להבטיח את מקומם בגמר. ולא רק שמשם התואר בעונה השחורה קרוב כל כך, אלא שזה יהווה חצי דרך למחיקת החיוכים בצד האינטרי של הכביש, שם עדיין חוגגים את האליפות (האמיתית) הראשונה מזה 18 שנה. אם זה לא ייתן לרוסונרי מוטיבציה לגומלין, אז דבר לא יעזור.

מחצית ראשונה

דקה 5: גול! פלטשר חילץ כדור 40 מטר מהשער, והקפיץ לרוני, שהיה קרוב לכבוש, אבל נבלם על ידי נסטה. הקרן הגיעה לראש של רונאלדו, שנגח הישר לגופו של דידה, והשוער הברזילאי הצליח להדוף את הנגיחה שלו אחורה, ואז לזנק ולדחוק אותה פנימה. 0:1 למנצ'סטר, שנרשם בתחילה לזכותו של הפורטוגלי, עבר לאחר מכן לחובתו של דידה, אבל נקבע בסופו של דבר כשער של רונאלדו.

דקה 14: כדור גדול של פלטשר מצא את גיגס חופשי לחלוטין באגף ימין. הוולשי כיוון וכיוון, ובסוף הרים לקאריק, שבעט מהאוויר לפינה הרחוקה של דידה, אבל השוער הצליח להדוף.

דקה 22: גול! מילאן החלה לתקוף ביתר יעילות, ומהלך סופר מהיר של קאקה סידר לה שוויון מוצדק ומפתיע. קאקה קיבל כדור קצר 20 מטר מהשער, ובנגיעה אחת שלח את עצמו קדימה וחתך את כל ההגנה האדומה. מול ואן דר סאר הוא גילגל את הכדור לפינה הרחוקה, ורץ לחגוג. 1:1.

דקה 35: רונאלדו התנהל עם הכדור 20 מטר מהשער, ובעט במשאל למרכז השער, רק כדי לראות את דידה הודף רע מאוד. למזלה של מילאן לא היה אף אחד על הריבאונד.

דקה 37: גול! איזה שחקן קאקה, איזה שחקן. הברזילאי קיבל כדור באגף מבעיטת השוער של דידה (!), חלף על פני פלטשר, ובנגיחה קטנה ומתוחכמת הצליח לעבור את היינצה ואברה, שנתקעו אחד בשני. אז הגיע מפגש אחד על אחד עם ואן דר סאר, אותו שוב הכניע הכוכב בקלות. 1:2 למילאן.

דקה 38: קאקה לא נרגע, ובעיטה שלו מרחוק כמעט הכניעה את ואן דר סאר, שהדף ברגע האחרון.

מחצית שנייה

דקה 48: קרן של יונייטד חלפה על פני כל ההגנה האיטלקית, ונפלה כפרי בשל לרגליו של קאריק, אבל הקשר לא הצליח לדייק מקרוב, ובעט החוצה.

דקה 56: קאקה שוב הגיע לעימות מול ואן דר סאר, אחרי כדור ארוך שחלף על פני כל ההגנה האיטלקית, אבל מזווית לא קלה ותחת לחץ של בראון הכדור יצא החוצה.

דקה 57: חילופי מסירות בחלק הקדמי של מילאן כמעט הביאו לשלושער של קאקה, אבל הוולה של הברזילאי הלכה החוצה.

דקה 60: גול! שער קבוצתי מצוין של מנצ'סטר החזיר קצת את האדמומיות לפנים החיוורות באולד טראפורד. חילופי מסירות מחוץ לרחבה בין הקשרים של יונייטד הסתיימו בהקפצת כדור של סקולס לרוני לתוך הרחבה. האנגלי עצר את הכדור על החזה (כשמילאן טוענת שנעזר בידו), והכניע את דידה משישה מטרים. 2:2 מצוין.

דקה 64: סיבוב מצוין של רוני איפשר לו לחדור לרחבה, משם הקפיץ לרחבת החמש. ההגנה של מילאן הרחיקה הישר לפלטשר, אבל הבעיטה של הקשר נעצרה בזינוק מצוין של דידה.

דקה 81: גיגס הכניס את פלטשר, שבעט היטב מתוך הרחבה מזווית קשה, אבל דידה סגר את הפינה הקרובה, וקלט את הכדור.

דקה 83: רונאלדו ליהטט באגף, אבל הבעיטה שלו מצאה את הרשת החיצונית.

דקה 91: גול! בהתקפה האחרונה של המשחק, מתפרצת של מנצ'סטר הסתיימה בשער הניצחון. גיגס השחיל לרוני, והאנגלי, מזווית קשה, ניצל את המיקום המזעזע של דידה כדי להכניס את הכדור בין השוער לבין הקורה הקרובה. 2:3 ליונייטד.

הרכבים:

מנצ'סטר: אדווין ואן דר סאר; גון אושיי, ווס בראון, גבריאל היינצה, פטריק אברה; דארן פלטשר, מייקל קאריק, פול סקולס, כריסטיאנו רונאלדו, ריאן גיגס; ווין רוני .

מילאן: דידה; מאסימו אודו, אלסנדרו נסטה, פאולו מלדיני (דניאלה בונרה, 46), מארק יאנקולובסקי; ג'נארו גטוסו (כריסטיאן ברוקי, 53), אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלארנס סיידורף, קאקה; אלברטו ג'ילארדינו (יוהאן גורקאף, 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully