וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו מרתיח את הצהובים

לי בוץ

22.4.2007 / 15:09

במכבי ת"א זועמים על הקשר הקרואטי, שנמצא בדרכו החוצה: "הוא הופך את העולם כדי להגיע למכבי חיפה". שחקנים מבקרים את אלי כהן

שחקני מכבי ת"א התעוררו הבוקר (ראשון) בתחושה קשה לאחר שאתמול התברר סופית שהצהובים יסיימו את העונה ללא תואר. בתוך כך ומאחר וכבר די ברור שהקבוצה תסיים במקום השני או השלישי, אשר מבטיחים כרטיס לאירופה, מתחילים בקבוצה לדבר על העונה הבאה.

כבר עכשיו ברור שדיאן איליץ' ומיליאן מרדקוביץ' לא ימשיכו בקרית שלום בעונה הבאה, בעוד שמצבם של שני הזרים הנוספים, מילאן מרטינוביץ' וטברטקו קאלה, תלוי במו"מ שיקיימו מול הקבוצה, זאת מאחר והשניים דורשים העלאה בשכרם.

שחקן נוסף שיסיים בתום העונה את הרומן עם המועדון הוא ג'ובאני רוסו, שלטענת גורמים במכבי יודע כי הקבוצה אינה יכולה להשאיר אותו מבחינה כלכלית. בקרב הצוות המקצועי יש לא מעט כעס על רוסו, שלטענת גורמים במועדון מתאמץ במשחקים האחרונים רק על מנת להגיע למכבי חיפה בעונה הבאה.

"הוא הופך את העולם כדי להגיע לקרית אליעזר בשנה הבאה", אמר גורם במכבי לוואלה! ספורט. "נכון שהוא משחק טוב והשתפר הרבה במשחקים האחרונים, אך אם הוא היה מתאמץ ככה מתחילת העונה המצב שלנו היה הרבה יותר טוב".

לעומת רוסו, המלך הבלתי מעורער של מכבי ת"א ושל האוהדים הצהובים, אבי נמני, נוטה להמשיך עונה נוספת כשחקן פעיל. נמני, שהוביל השנה את הקבוצה למרות גילו, אמור להשתלב בצוות המקצועי של המועדון עם פרישתו מהמשחק, אך כרגע נראה כי הדבר לא יקרה בעונה הקרובה.

אחת הסיבות שנמני לא ממהר להכנס לצוות המקצועי כמנג'ר, היא העבודה שלא נכנסו כספים חדשים למכבי ת"א והקבוצה לא נמכרה וכנראה גם לא תמכר בעונה הקרובה. כתוצאה מכך, לא מתוכנן תקציב גדול שיכול לאפשר לקפטן לחולל מהפכה במועדון ולהביא שחקנים מהרמה הראשונה באירופה. מקורבים לשחקן מספרים כי נמני יודע שבתור מנג'ר הוא לא יוכל להביא את השחקנים שהוא רוצה ולכן הוא מעדיף לחכות עם זה.

שיקול נוסף הוא כמובן האוהדים הצהובים, שמפעילים לחץ גדול על האליל מספר 8 בצהוב כחול להמשיך עונה נוספת. נמני מקבל אינספור טלפונים מאוהדים שמבהירים לו כי הם מיואשים מהמצב מסביב לקבוצה וכי הוא היחיד שמחזיק אותם מלפתוח במחאה. כמו כן, ארגוני האוהדים הודיעו במהלך העונה האחרונה כי תוכננה מחאה רצינית הכוללת פעולות נגד ההנהלה, אך מאחר והם לא רוצים לקלקל לנמני את שנותיו האחרונות כשחקן, הם החליטו להקדיש את העונה לקבוצה.

"יש סיכוי טוב שאבי ימשיך עונה נוספת", סיכמו אנשים במכבי, אך בסביבתו של השחקן מיהרו להדגיש כי טרם התקבלה אצלו החלטה סופית ושבסופו של דבר מה שייקבע יהיה מצבו הבריאותי.

בינתיים מנסים במכבי לאסוף את השברים אחרי אתמול והערב תערוך הקבוצה אימון שחרור קל בקרית שלום. בקרב השחקנים שוררת תחושה גדולה של אכזבה גם מההפסד אתמול וגם פליאה מניהול המשחק של המאמן אלי כהן.

בשיחות בינם לבין עצמם ניסו השחקנים להבין את פשר החילופים של כהן אמש, שכללו את ליאור ז'אן כמגן שמאלי, ורועי דיין ועמרי רון בחוד, כשהשניים האחרונים הועדפו על פני משה ביטון ועומר פרץ.

"לא ברור איך שני שחקנים שהגיעו לקבוצה כשחקני רכש, כשחקני חיזוק, לא רואים דקת משחק במשחק של 120 דקות", אמרו הבוקר שחקנים בקבוצה. עם זאת, היו גם שחקנים שיצאו להגנת המאמן: "הם קיבלו מספיק הזדמנויות להוכיח את עצמם לאורך כל העונה ולא עשו את זה, אז כנראה יש סיבה שהצעירים הועדפו על פניהם".

בקבוצה העדיפו היום שלא להתייחס לספקולציות לפיהן ההפסד אתמול עירער את מעמדו של אלי כהן לקראת העונה הבאה. בכירים במועדון הבהירו כי כרטיס לאירופה ישאיר את המניות של המאמן זהות וכי ההדחה מגביע המדינה לא תשפיע על ההחלטה האם להאריך את חוזהו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully