וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן איבדה סיכוי מעשי לאליפות

22.4.2007 / 20:27

האלופה המכהנת חטפה הפסד 2:0 משטוטגארט שנהנתה מצמד של קאקאו, וצנחה למרחק 9 נקודות משאלקה 04, שניצחה וחזרה למקום הראשון

קאקאו כנראה סגר סופית את הגולל על הסיכויים של באיירן מינכן לקחת אליפות העונה. החלוץ כבש אתמול (שבת) צמד בניצחון של שטוטגארט 0:2 על האלופה המכהנת והשאיר אותה במרחק של לא פחות מ-9 נקודות מהמוליכה שאלקה 04. השער הראשון שלו הגיע מריבאונד שפגע בו אחרי כדור גובה, ואת השני הוא כבר הרשית אחרי פריצה מצויינת. גם שטוטגארט עצמה עם סיכוי לא רע בכלל במאבק על התואר, כשהיא מרוחקת 3 נקודות בלבד מהטופ.

שאלקה מצידה חזרה למקום הראשון אחרי ניצחון ביתי 0:2 על אנרגי קוטבוס. טימו רוסט העלה את המארחים ליתרון בשער עצמי (60) ובורדון מצידו לא התבלבל ומצא את השער הנכון ארבע דקות אחריו.

בורוסיה מנשנגלאדבך הסתבכה היום (ראשון) עוד יותר בתחתית, עם הפסד חוץ, 1:0 בהאנובר. ארנולד ברוחינק (32) כבש להאנובר.

מיינץ הצליחה לחלץ נקודת חוץ בתיקו 2:2 מול המבורג. מוחמד זידאן העלה את האורחים ליתרון (12) אבל חואן פאבלו סורין (23) הישווה. פביאן גרבר (59) שוב נתן למיינץ תקוות לנצח, אולם חוזה פאולו גררו (83) חשב אחרת וחתם את התוצאה.

ביום שישי התקיים המשחק הראשון במחזור ה-30, כשורדר ברמן ניצחה את אאכן מהתחתית 1:3. בזכות הניצחון ורדר ברמן עלתה זמנית למקום הראשון וכעת היא מובילה בנקודה אחת על שאלקה, שתארח בשבת את אנרג'י קוטבוס.

האורחים מהתחתית עלו ליתרון מהיר ומפתיע בדקה השניה משער של סרג'יו פינטו. במחצית השניה, ברמן כבר נראתה אחרת לגמרי. דניאל ינסן כבש את שער השיוויון בדקה ה-50 ומרכוס רוזנברג היה אחראי למהפך כעבור שש דקות, אבל הדובדבן האמיתי הגיע בדקה ה-90, בה כבש דייגו שער מדהים מלמעלה מ-60 מטרים, אחרי ששוער אאכן, כריסטיאן ניסט, הפקיר את שערו בנסיון לכבוש את השוויון מהעבר השני.

תוצאות נוספות:

באייר לברקוזן - נירנברג 0:2 (ברנד שניידר 19, 59)

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:0 (מרכוס ברזנסקה 49)

פרנקפורט - בוכום 3:0 (תאופאניס גקאס 32, ג'ואל אפאלה 58, 69)

וולפסבורג - ארמיניה בילפלד 3:2
לבילפלד: הייקו ווסטרמן (8), כריסטיאן איגלר (71), ארתור וויצ'ניארק (86). לוולפסבורג: מרסליניו (16), אייזיק בואקייה (53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully