וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע נכשל במשימה, בני ג'דידה עלתה לארצית

20.4.2007 / 18:15

מוליכת ליגה א' צפון ניצחה את מעלות 0:3 ועלתה לליגה השלישית. הניצחון של הפועל אום אל פאחם 0:2 בעפולה לא עזר לה

תמונת העולות מליגה א' לליגה הארצית הושלמה היום (שישי) כשבני ג'דידה ממחוז צפון הצטרפה להפועל לוד מהדרום, שכבר הבטיחה בשלב מוקדם יותר את עלייתה לליגה השלישית.

ג'דידה אירחה את מכבי מעלות במחזור הלפני אחרון וידעה שתיקו יספיק לה כדי להבטיח את העלייה. החבורה מג'דידה לא לקחה סיכונים מול הקבוצה שכבר ירדה לליגה ב', וניצחה בסופו של דבר 0:3 משערים של אבי אבוטבול (28) ומוניר עלי (65). הפער בין ג'דידה לשניה הפועל אום אל פאחם נותר 6 נקודות, כשנותר עוד מחזור אחד בלבד לסיום העונה.

אום אל פאחם של שייע פייגנבוים קיוותה לנס בג'דידה ועשתה את שלה עם ניצחון 0:3 בחוץ על הפועל עפולה, אבל זה כאמור לא הספיק. אחמד עארף (40) וחמאדה מחאג'נה (71, 90) כבשו לאום אל פאחם, שתשיאר עונה נוספת בליגה א', קרוב לוודאי שבלי שייע פייגנבוים.

בתחתית, הפועל ריינה הלפני אחרונה ניצחה את הפועל מקר 2:4 והשאירה לעצמה סיכוי לשרוד בליגה, בעקבות התיקו 0:0 בין הפועל כפר סמיע לבית"ר חיפה. הפער בין ריינה לכפר סמיע, שמעל לקו האדום, עומד על שתי נקודות ערב מחזור הנעילה.

שאר המשחקים בצפון:

הפועל כפר קנא - מכבי צור שלום 1:3
אסי גלבוע - בית"ר צפת 1:1

דרום: יפו ירדה לליגה ב'

מכבי יפו הנוסטלגית, שהפכה לימים לא.ס חצרות יפו, איבדה היום כל סיכוי לשרוד בליגה א' דרום וירדה לליגה ב', אחרי שהפסידה לעמישב פתח תקוה 2:0. לירן נהרי (33) ולירון בסיס (90) כבשו לפתח תקואים.

שאר המשחקים בדרום:

הפועל כפר שלם - עירוני בת ים 1:2
עירוני רמלה - עירוני אופקים 0:1
צפרירים חולון - מכבי קרית גת 1:0
מכבי קרית מלאכי - מכבי יבנה 1:3
הפועל מבשרת ציון - הפועל נחלת יהודה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully