וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא סלאם, איזה גול

19.4.2007 / 9:51

השער של מסי בגביע מול חטאפה החזיר את כולנו לגול של מראדונה מ-1986. רייקארד: "זוהי עבודת אומנות". מסי: "אני בסה"כ חושב על הקבוצה". צפו בלינק

לא בכל יום רואים שער כמו זה שהבקיע לאונל מסי מברצלונה במשחק הגביע מול חטאפה. בארסה ניצחה 2:5 וכמעט הבטיחה את מקומה במשחק הגמר, אבל את ההצגה גנב שער אחד ואיש אחד צעיר שעוד לא מלאו לו עשרים.

האם מסי הוא היורש של דייגו מראדונה? מראדונה עצמו אמר כמה פעמים שכן, אבל עדיין מוקדם להכתיר את הילד כשחקן ברמתו של מספר 10 המיתולוגי. דבר אחד בטוח - את השער הכי מפורסם, אולי, בהיסטוריה של הכדורגל מסי כבר שיחזר. ב-1986 עבר מראדונה חמישה אנגלים בדרך לשער מדהים ולניצחון 1:2 ברבע גמר גביע העולם. הפעם המעמד היה קצת אחר ומינורי יותר, אבל השער הוא אותו שער.

פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה, היה נפעם. "זוהי עבודת אומנות. זה היה שער מדהים שבהחלט מזכיר את הגול של מראדונה. יש לו כישרון גדול, הוא עדיין צעיר ויראה עוד הרבה ממה שיש לו בהמשך".

ומה אומר חתן השמחה? "השער אולי מזכיר את זה של מראדונה, אבל אני תמיד חושב על הקבוצה. חשבתי לבעוט עוד לפני כן, אבל אז החלטתי לעבור את המגן ואני שמח שהצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully