וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת השרביט הושלמה

18.4.2007 / 23:48

ברצלונה ניצחה 2:5 את חטאפה בחצי גמר הגביע, אבל שער אדיר של מסי, שהזכיר את הגול של מראדונה נגד אנגליה, גנב את ההצגה

לא רק בישראל התנהל היום (רביעי) קרב בגביע המדינה, אלא גם בעוד מדינות באירופה.

ברצלונה פגשה במשחק הראשון בחצי הגמר את חטאפה, הקבוצה מהפרבר הקטן שליד מדריד, וגברה עליה 2:5, דבר שכמעט לא מותיר סיכוי לקבוצה של שוסטר בגומלין, שייערך בעוד שלושה שבועות. ליאו מסי כבש את אחד השערים היפים שנראו במחוזיתינו בשנים האחרונות וכשמראדונה יוצא ונכנס מבתי החולים ארגנטינה יכולה להיות רגועה לגבי יורש הולם.

ביום חמישי יארחו דודו אוואט ולה קורוניה באיצטדיון הריאזור את סביליה במשחק הראשון של חצי הגמר השני.

בגרמניה, שטוטגארט העפילה לגמר הגביע אחרי ניצחון מינמלי, 0:1 על וולפסבורג משער של דה סילבה בדקה ה-16. בגמר תפגוש הקבוצה של ארמין וה את נירנברג שהעפילה אמש (שלישי) לאחר שקרעה את פרנקפורט 0:4.

בהולנד, איאקס עלתה לגמר הגביע אחרי ניצחון 1:3 על וולוויק.

בארסה בדרך לדאבל

שני סיפורים אפשר לקחת מהמשחק. הראשון הוא ליאו מסי. השחקן הצנום של אלופת אירופה היוצאת ואלופת ספרד, מודע למצבו של מראדונה, שיוצא ונכנס לבתי החולים והבין כי הגיע הזמן לרשת את הגדול מכולם, שאמר עליו בעבר כי אם יש שחקן שדומה לו בגדולתו, זה הוא.

בדקה ה-28 הוא לקח כדור ממחצית המגרש של קבוצתו, הפיל חמישה שחקנים ירוקים, עבר את השוער וגילגל לרשת. במוחותיהם של מיליוני אוהדי הכדורגל בעולם ההשוואה לשער השני של מראדונה נגד אנגליה ברבע גמר גביע העולם במכסיקו 1986 הייתה בלתי נמנעת. גאון! בדקה ה-77, אחרי שני שערים ובישול הוא הוחלף על ידי חאבייר סביולה, שבעבר היה הבטחה גדולה, אבל נשכח מאחור ו-100 אלף הצופים בקאמפ נואו הריעו למסי.

בברצלונה יכולים להיות רגועים, גם אם רונאלדיניו, שחסרונו לא הורגש היום, יעבור למילאן, הרי שלאלופת ספרד יש בעל בית.

הסיפור השני הוא מאמנה של חטאפה ברנד שוסטר. העיתונות הספרדית המליכה אותו כבר כיורשו של פאביו קאפלו כמאמן ריאל מדריד הבא. היום הוא הגיע עם קבוצתו הקטנה מהפרבר הסמוך לבירה הספרדית לקאמפ נואו וידע כי אם יעשה תוצאה טובה, שתשאיר לו סיכוי בגומלין, אוהדי ריאל, שרק מקווים שידיח את בארסה מהגביע, יקבלו אותו בחום. אחרי המשחק היום זה מוטל בספק.

טוב, וכמובן שהיו עוד שישה שערים במשחק, מלבד השער המופלא של מסי. צ'אבי פתח את המסכת עם שער בדקה ה-18 מבישול של מסי, שהבקיע צמד כאמור, בדקות 28 ו-45. בארסה עלתה למחצית השנייה שאננה. גויזה (58) ונאצ'ו (60) הדהימו את הקאמפ נואו כשכבשו לשערו של זו'קרו, אחרי שויקטור ואלדס נעדר. הקטאלונים התעשתו מהר והשיבו בצמד משלהם, איידור גודיונסן בדקה ה-63 וסמואל אטו (75) השלימו ניצחון גדול, שכמעט מבטיח להם העפלה לגמר ה'קופה דל ריי' מאז שנת 1998. הקבוצה של פרנק רייקארד, שהודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליברפול, יכולה להתנחם בדאבל מכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully