וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הדובדבן אחרי עונה קשה"

רומן רוזנבלט

17.4.2007 / 22:35

אחרי ניצחון 1:2 על הפועל כפ"ס בגמר גביע הטוטו, כפיר אדרי ומכבי הרצליה חוגגים תואר ראשון למועדון. אוחנה: "אנו גאים בעונה הזו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב.

יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן יכול להתרווח בהנאה ולהתחיל לספור את המזומנים, אחרי ששחקנו עומר בוקסנבוים דאג להעשיר את קופת המועדון ב-400 אלף שקלים, נוסף על מענק העלייה לגמר גביע הטוטו על סך 300 אלף שקלים. עומר בוקסנבוים כבש בדקה ה-116 את שער הניצחון וקבע 1:2 לקבוצתו על הפועל כפ"ס בגמר גביע הטוטו. אבל נדמה שהכסף, אפילו בקבוצה קטנה כמו הרצליה, הוא שולי הערב (שלישי) משום שהניצחון העניק למועדון מהשרון תואר ראשון אי פעם.

שיימן הבטיח מענקים, שיימן יקיים

"אני מאושר וגאה ומקדיש את הניצחון לתושבי הרצליה", אמר אריאל שיימן אחרי הניצחון, "עשיתי היסטוריה לעצמי אחרי כל כך הרבה שנים עם המועדון, ואני שמח שהבאנו תואר לעיר בכדורגל". אריאל שיימן הבטיח 100 אלף שקל לשחקנים אם יזכו בגביע: "השחקנים יקבלו את מה שמגיע להם בהתאם לאישור הבקרה התקציבית". הצוות המקצועי של הרצליה לא אהב את הגול שחטף שוער הקבוצה, אבל שיימן לא הירשה לזוטות מעין אלו להטרידו ביום חגו: "יכול להיות שהוא היה יכול לעצור זאת, אבל באותה מידה גם החלוצים והקשרים שלנו יכלו להבקיע עוד שלושה או ארבעה שערים. סקוט הוא חלק מהקבוצה, ואנו לא כועסים על אף אחד".

בסיום המשחק עומר בוקסנבוים לקח את הגביע הביתה ושיימן הסכים למהלך: "נתתי לו אישור מיוחד ללכת לישון עם הגביע והוא יחזירו מחר בבוקר". לגבי החיזורים אחרי הקשר הכשרוני אמר היו"ר: "עומר חתום בקבוצה לעונה הבאה והוא גם רוצה להישאר איתנו". בהרצליה החליטו לא לבצע חגיגה במסגרת קבוצתית והשחקנים יחגגו באופן אישי.

כובש שער הניצחון של מכבי הרצליה עומר בוקסנבוים: "ההרגשה מאוד מאוד טובה. השנה הכל נדבק לי ואני שמח על זה. אני בטוח שנחגוג יום יומיים כי עדיין לא נשארנו בליגה ונאבק על זה עד הסוף". בוקסנבוים שכבר הניף את גביע המדינה עם הפועל ר"ג הוסיף: "כמובן שגביע המדינה נחשב יותר, אבל גם זה כיף גדול ומשמח להעניק לאריאל ופרדי הישג כזה".

כובש השער הראשון של הרצליה מהרן ראדי: "היתה לי הרגשה טובה ואחרי שלושה הפסדים לכפר סבא העונה אנחנו סוף סוף משיגים ניצחון. לקחתי גם עם אשקלון את גביע הטוטו וכל תואר הוא משמח".

שחקן הרצליה כפיר אדרי: "הבאנו כבוד למועדון, זה תואר ראשון להרצליה. זה דובדבן שיש לנו אחרי עונה כה קשה. אם נישאר בליגה זו תהיה עונה חלומית. נצטרך לעשות מהר את ההפרדה כי בשבוע הבא מחכה לנו משחק ליגה קשה, ואנחנו צריכים להשלים את המשימה".

מאמן מכבי הרצליה פרדי דוד: "אני מאוד שמח. יכולנו להכריע את המשחק בתוצאה גבוהה מאוד, אבל אני לא יודע איך לקרוא לזה, אולי עודף ביטחון, אבל זה נגמר כך. מגיע לנו הגביע הזה ואם לא היינו זוכים בו זה היה שוד". הרצליה נוצחה על ידי כפר סבא 3 פעמים העונה ופרדי דוד ידע ש"אי אפשר להפסיד כל הזמן לאותה קבוצה".

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה: "זה קורה. לא שיחקנו בצורה משכנעת והרצליה היו יותר טובים וסיכנו אותנו יותר. זה אכזרי, בעיקר גם בגלל המשקוף, אבל אני מצדיע לשחקנים שנתנו את הכל. ברכות להרצליה, בוקסנבוים בעט יוצא מן הכלל והם שיחקו היטב. אני מקווה שנהיה פה שוב בגביע המדינה, בכל מקרה, סיכומים נעשה בסוף השנה. אנחנו גאים במה שעשינו השנה וכשמגיעים לגמר אז דברים יכולים ללכת לכאן או לכאן. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מאוד בגביע המדינה ואני מבטיח שאם נגיע שוב לגמר, לא נפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully