וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מנוסה בהנפת גביע הטוטו"

הפועל כפ"ס ואבי כנפו חולמים על תואר ראשון מאז 1990, כשיפגשו בגמר גביע הטוטו את הרצליה (19:45, ערוץ 5). שיימן מבטיח מענקים

שחקני הפועל כפר סבא מקווים להעניק למאמן, אלי אוחנה, זכיה בתואר ראשון כמאמן. בכלל, בפעם האחרונה שזכה המועדון בתואר, זה היה אי שם בשנת 1990, אז זכתה הקבוצה בגביע המדינה.

כזכור, הפועל כפר סבא הביסה בשלב חצי הגמר את בית"ר ירושלים, 0:3, משלושער שכבש החלוץ הברזילאי, ז'וז'ה דוארטה. האחרון ייעדר מהמשחק משום שהוא סובל ממתיחה במשפעה. גם לירון זרקו (מתיחה) בן לוז (גמר את העונה) ואלירן דנין (שוהה עם הנבחרת בחו"ל), לא ישחקו. להרכב יחזרו שלושת השחקנים המורחקים, אביחי ידין, דגלאס דה סילבה וסמואל יבואה שנעדרו ממשחק הליגה האחרון מול מכבי תל אביב בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בחוד ההתקפה, צפוי אורן ניסים למלא את מקומו של דוארטה ולפתוח לצד סמואל יבואה. בהגנה, עמנואל פאפו יחליף את אלירן דנין בעמדת המגן השמאלי.

"אנחנו הקבוצה הכי התקפית בליגה, משחקים כדורגל משוחרר ולכן נזכה בגביע", אמרו שחקנים בקבוצה. החלוץ אבי כנפו, הוסיף: "כשאתה מגיע למעמדים כאלה, אתה מאוד רוצה לנצח. אני מקווה שנעלה למגרש וניתן הכל בשביל לזכות בגביע. זכיתי פעם אחת בתואר הזה ולכן אני מנוסה בהנפת גביע הטוטו".

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו; אורן ניסים, סמואל יבואה.

מכבי הרצליה: הכירו את אריאל שיימן, הנדיב הידוע

מכבי הרצליה סיימה את הכנותיה לגמר גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא, שייערך היום (שלישי, 19:45). שי מימון ויוסי שקל, שיצאו עם הנבחרת הצעירה לפולין, לא ישחקו במשחק הגמר. חיים מלכה יחליף את מימון בהרכב. אל ההרכב ישוב המנהיג במרכז השדה, דייהו דייויס, שריצה את עונש ההרחקה אחרי הכרטיס האדום במשחק הגביע מול הפועל עכו.

בהרצליה מקווים כי למשחק יגיעו כ-700-800 צופים, במיוחד לאור עלות הכרטיסים – 10 שקלים לנוער וילדים ו-20 שקלים למבוגר. כמו כן יגיעו למשחק 400 ילדי מחלקת הנוער של הקבוצה באוטובוסים שתוציא הקבוצה, כך כשסך הכל צפויים להיות יותר מ-1,000 אוהדים של הקבוצה במשחק.

במועדון מודעים גם לחשיבות הכלכלית של המשחק, שניצחון בו יכניס לקופת המועדון כמה מאות אלפי שקלים בנוסף ל-300 אלף שכבר הבטיחו לעצמם בהרצליה מעצם העפלתם לגמר.

היו"ר, אריאל שיימן, הבטיח היום לשחקני הקבוצה כי במקרה של זכייה הוא יחלק בין השחקנים 100 אלף שקל. במידה ומכבי הרצליה תזכה בגביע הטוטו יהיה זה התואר הראשון של המועדון וכן תואר ראשון עבור המאמן פרדי דוד. עם זאת בקבוצה יודעים כי מחכה להם יריבה קשה מאוד בגמר, לה הפסידו 3 פעמים העונה.

"אנחנו עושים תוצאות מצוינות מול קבוצות צמרת וגם תחתית, ודווקא הפועל כפר סבא הייתה המכשול העיקרי שלנו העונה ואנחנו מתקשים נגדם. נקוה שביום שלישי נצליח לשנות את הסטטיסטיקה של העונה הזו" , אמרו היום בקבוצה.

החלוץ הצרפתי, יאניק קאמאנן ממשיך בעשיית מעשים טובים והחליט לממן את הגעתם וכניסתם למשחק הבית מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים של 50 ילדים מהפנימייה לילדים חוסים "עלומים" בכפר סבא בה ביקר בשבוע שעבר. השחקן יממן את האוטובוס למשחק ויתחלק עם הקבוצה במימון הכרטיסים.

עומר בוקסנבוים, שהיה בעבר במעמדים דומים, אמר לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא: "זה מרגש, כיף להיות במגרש במעמדים כאלה ולהגיע לגמר של כל מפעל גביע. נכון שכרגע אנחנו נאבקים בתחתית, וזה מצחיק לאור הגעתנו לגמר גביע הטוטו. עובדה שהיכולת שאנחנו מציגים לאחרונה מתאימה יותר לקבוצה מאמצע הטבלה ומעלה"

הרכב משוער: סקוט היגינס; איתן עזריה, יה יה פטי, חיים מלכה, ארז אליאב; דייהו דיוויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; יאניק קאמאנן, איגור מוסטארליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully