וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמדון וברוכיאן הדליקו משואה בבירקנאו

לי בוץ

15.4.2007 / 23:39

שחקני הצעירה, השוהים בפולין, השתתפו בטקס האזכרה במחנה ההשמדה. לוי: "זה אחד המסעות החשובים של הנבחרת, אולי החשוב שבהם"

הנבחרת הצעירה בכדורגל המריאה לפנות בוקר (ראשון) לפולין, ובשעות אחר הצהריים השתתפה בטקס אזכרה במחנה ההשמדה בבירקנאו בהשתתפות שרת החינוך, יולי תמיר.

תום אלמדון ואבירם ברוכיאן, על תקן קפטנים משותפים בהיעדרו של דקל קינן, הדליקו משואה בטקס. גם מאמן הנבחרת לשעבר והמנהל הטכני של פורטסמות' בהווה, אברם גרנט, הגיע לפולין מאותה מטרה. גרנט ינאם מחר במצעד החיים וידליק משואה בשם הדור השני לשואה, שכן אביו מאיר ניצול שואה כבן 80.

מחר ישתתפו חניכיו של גיא לוי במצעד החיים וביום שלישי יקיימו משחק אימון מול המקבילה של חבל קראקוב, ולאחריו ימריאו חזרה לישראל.

מאמן הנבחרת, גיא לוי, נאלץ להסתפק בסגל של 17 שחקנים בלבד לקראת הנסיעה בעקבות שבוע המשחקים העמוס בליגת העל, שכן מחר ישחקו הפועל ת"א ובני יהודה במסגרת הליגה, ביום שלישי יפגשו הפועל כפ"ס ומכבי הרצליה בגמר גביע הטוטו וביום רביעי תארח מכבי חיפה את בית"ר ירושלים למשחק שלב ט' של גביע המדינה.

כתוצאה מכך הגיעו ראשי הקבוצות והנבחרת להסכמה כי שחקן אחד מכל קבוצה ישמש כנציג במסע החשוב, פרט להפועל ת"א, שסרבה לוותר על שחקניה, ובני יהודה, לה אין נציגים בסגל. בעקבות האילוצים מסתבר שברק יצחקי למשל, שלא זכה לזימון כבר זמן רב בעקבות פציעה לא קלה שעבר, פספס הזדמנות ללבוש פעם נוספת את המדים הלאומיים. מי שייצג את בית"ר ירושלים במסע יהיה אבירם ברוכיאן, אך כבר עכשיו ברור שיצחקי נמצא חזק בתמונת הסגל לקראת אליפות אירופה, ואלא אם יקרה משהו חריג, הוא יקבל זימון במאי.

כפי שזה נראה כרגע המשחק מול חבל קראקוב יהיה האחרון של הנבחרת לפני אליפות אירופה, שכן משחק נוסף שאמור היה להתקיים ב-9 במאי בוטל מאחר ובתאריך המדובר יתקיימו משחקי חצי גמר גביע המדינה. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון טען כי ההחלטה לקיים בתאריך את משחקי הגביע נבעה בעקבות חוסר הצלחה במציאת יריבה לנבחרת, וזאת מאחר ולא מדובר בתאריך רשמי של אופ"א.

עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי נבחרת הולנד, שתפגוש את ישראל ב-10 ביוני במשחק הפתיחה של אליפות אירופה, תקיים עוד שני משחקי הכנה לפני האליפות בשני תאריכים לא רשמיים - האחד ב-22 במאי מול המקבילה של מרוקו, והשני ב-1 ביוני נגד פולין. בינתיים גם בישראל לא מרימים ידיים וראשי הנבחרת הבהירו כי ייעשו מאמצים רבים לקיים עוד משחק אימון לפני ההמראה להולנד.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוי אמר לקראת הנסיעה: "זה אחד המסעות החשובים של הנבחרת, אולי החשוב שבהם. באנו לחוות כאן חוויה מסוג אחר, אחת כזאת שתהיה טמונה בזיכרון שחקוק בליבו של העם היהודי, זכר קורבנות השואה. אנחנו גאים לייצג את המדינה באירוע שכזה כנבחרת לאומית שתשחק באליפות אירופה".

סגל הנבחרת:
שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה).
הגנה: אלירן דנין (הפועל כפ"ס), אורי שטרית, יובל שפונגין (מכבי ת"א), שי מימון (מכבי הרצליה), ניצן דמארי, נאור פסר (מכבי פ"ת), עודד אלקיים (הפועל חיפה).
קישור: תום מנשרוב (הפועל פ"ת), ליאור ג'אן (מכבי ת"א), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים).
התקפה: איתי שכטר (מכבי נתניה), רועי דיין, עומר פרץ (מכבי ת"א).

עדכון ראשון: 11:30
עדכון אחרון: 23:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully