וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את צ'ילה בדייויס

11.4.2007 / 13:25

נבחרת הטניס תארח בספטמבר את פרננדו גונזאלס וחבריו בקרב על העלייה לבית העליון. הקפטן איל רן מבטיח: ”תהיה חוויית טניס אדירה”

בהגרלה שנערכה היום (רביעי) במשרדי ההתאחדות העולמית לטניס בלונדון, נקבע כי ישראל תפגוש את נבחרתה החזקה של צ'ילה בפלייאוף העלייה לבית העליון בגביע דייויס (בין התאריכים ה-21 ל-23 בספטמבר).

למעשה, ישראל וצ'ילה לא נפגשו מעולם מאז שיטת המשחקים הנוכחית, ולכן נערכה הגרלה שקבעה שהמשחקים יתקיימו בישראל.

קפטן נבחרת הדייויס של ישראל, איל רן, מקבל את ההגרלה ברגשות מעורבים: "מדובר בנבחרת מאוד אטרקטיבית, שמשחקת מצוין בגביע דייויס. אני חושב שתהיה חוויית טניס אדירה לכל חובבי הספורט בארץ, ואני מבטיח שאנחנו מצדנו נעשה הכנה ראויה ונתכונן כמו שצריך. זה לא סוד שצ'ילה פייבוריטית, אבל בארץ אפשר לעשות את זה".

אנדי רם, שהצהיר בתחילת השנה שישראל תעלה לבית העליון, דובק בעמדתו גם לאחר ההגרלה: "המטרה ההתחלתית והאמונה שלי בתחילת השנה היתה שאנחנו הולכים לעלות לבית העליון. שום דבר לא השתנה. אנחנו הולכים לעשות את זה ובגדול.

"זה לא סוד שצ'ילה נבחרת מדהימה בכל קנה מידה", המשיך רם, "אבל אני חושב שכל נבחרת שמגיעה לארץ צריכה לחשוש. יהיה משחק קשה אבל אני מאמין בנבחרת שלנו".

צ'ילה שיחקה השנה בבית העליון והודחה על ידי רוסיה בבית בתוצאה 3:2 בסיבוב הראשון. שני המחבטים הבכירים שלה הם פרננדו גונזאלס (5 בעולם) וניקולאס מאסו (55 בעולם). משלימים את הסגל: אדריאן גארסיה (151 בעולם) ופול קפדביל ( 150).

גונזאלס ומאסו משחקים בנבחרת הדייויס כבר הרבה זמן, הן ביחידים והן בזוגות. מדובר בצמד מצוין שמשתף פעולה לעתים גם בסבב העולמי. אומנם בפעם היחידה שרם וארליך שיחקו נגדם הם ניצחו (חצי גמר טורניר המאסטרס ברומא) אך מאסו וגונזאלס זכו במדליית הזהב באולימפיאדה האחרונה באתונה והגיעו להישגים מרשימים כצמד בגביע דייויס ובסבב העולמי.

יוני ארליך נותן מחמאות לצ'יליאנים, אך מזהיר אותם לקראת המפגש נגד ישראל: "אני חושב שצ'ילה היא נבחרת מדהימה. יש להם שני שחקנים ברמה העולמית הגבוהה ביותר, ולדעתי, מאז מוסטר לא היו בישראל שחקנים כאלה. אני שמח שהמפגש בארץ ומקווה שנצליח לעשות את ההכנה האופטימלית ולהפתיע את כולם".

הגרלת הפלייאוף המלאה: ישראל-צ'ילה, סרביה-אוסטרליה, ברזיל-אוסטריה, פרו-בלארוס, בריטניה-קרואטיה, שוויץ-צ'כיה, יפן-רומניה, קוריאה-סלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully