וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו גדול על הליגה

7.4.2007 / 22:45

הפנומן נתן משחק ענק והוביל את מילאן לניצחון 1:3 על אמפולי. קטאניה - רומא 2:0, ניצחון שמיני ברציפות ללאציו עם 0:1 על מסינה

המאבקים בליגה האיטלקית, שהגיעה היום (שבת) למחזור ה-31, ימשיכו להיות על המקומות באירופה ועל ההישארות בליגה. האליפות סגורה ושייכת לאינטר, אבל דרומה משם נמצא הלהיט של הליגה, לאציו שניצחה 0:1 את מסינה. אינטר סיימה בתיקו 0:0 עם רג'ינה ורומא ניצחה 0:2 את קטאניה, 3 ימים לפני הגומלין מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

סמבה איטלקית

מילאן - אמפולי 1:3

הרוסונרי ידעו שהם חייבים להילחם בכל הכוח על המקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, שכן אחרי התיקו 2:2 בבית עם באיירן מינכן, ספק אם הם יוכלו לחזור לצ'מפיונס דרך המפעל עצמו. אז הם נתנו תצוגת על של כדורגל איטלקי מעורר תיאבון, כשרונאלדו מוביל את החבורה. למען האמת, מילאן נראתה כל כך תלויה בו, שלא ברור איך תסתדר החבורה של אנצ'לוטי בלי הפנומן בגביע האלופות כשתתארח אצל באיירן מינכן ביום רביעי.

היום, בכל אופן, רונאלדו, קאקה וג'ילארדינו שלטו במחיצת המגרש של אמפולי, כשהן מובילים גל אחרי גל של התקפות רוסונריות על השער של הכחולים. רונאלדו, כמו בימים הגדולים שלו, כבש את הראשון בדקות הפתיחה אחרי שקיבל כדור מקאקה בקצה הרחבה משמאל, נכנס פנימה עם פדלאדה שגרמה להגנת אמפולי לקפוא על מקומה ואז מ-10 מטר בעט חזק בשמאל לחלק העליון של הרשת את הגולאסו הרביעי מאז שהגיע לסן סירו. השמנמן המשיך להיות השחקן הבולט במגרש, ובדקה ה-25 שער מדהים שלו נפסל בגלל נבדל מוצדק, אבל רק מסיבות אסתטיות היה צריך לאשר את הגול.

אמפולי רצתה להשוות לפני השריקה למחצית, והצליחה לעשות את זה עם שער אדיר, אחד הגדולים שראינו העונה. לוקה סאודאטי קיבל מסירה מכדור חופשי מצד ימין מחוץ לרחבה, ושלח מהאוויר בומבה לפינה הימנית התחתונה של דידה.

עוד לפני שהם הספיקו לחגוג את הגולף רונאלדו כבר נתן את התשובה עם בישול כשדקה לאחר מכן ג'ילארדינו החליט שגם הוא רוצה 10 שערים כמו לסאודטי, קיבל כדור נפלא מהבריזלאי במרכז הרחבה, הקפיץ על החזה הוריד לרגל ימין ושלח פנימה מ-5 מטר לחיבורים העליונים.

גוזפה פבאלי (78) סגר את התוצאה של המשחק המצויין הזה על 1:3 למארחים.

רומא צימקה את הפער בפיסגה

קטאניה - רומא 2:0

בסיבוב הראשון זה נגמר ב-0:7 לקבוצה מהבירה, הפעם זו הסתפקה בקצת פחות. הג'ילארוסי יצאו למשחק לאחר הניצחון החשוב באלופות באמצע השבוע על מנצ'סטר יונייטד (1:2) והמאמן, לוצ'יאנו ספאלטי, נתן מנוחה לקפטן שלו פרנצ'סקו טוטי על מנת שזה יהיה כשיר במאת האחוזים לגומלין מול השדים האדומים באולד טראפורד השבוע.

פרנצ'סקו טבאנו, שהגיע בינואר מוולנסיה, כבש ראשון בדקה ה-37, כששלח פצצה אימתנית מתוך הרחבה לרשת העליונה. מירקו ווצ'יניץ', שביום רביעי כבש את שער הניצחון מול רומא והיום החליף את טוטי בהרכב, הכפיל את התוצאה בדקה ה-84, כשהאורחים ביצעו תרגיל מהיר בבעיטה חופשית, והפתיעו את היריבה.

רג'ינה - אינטר 0:0

הנראזורי הגיעו עם יתרון של 20 נקודות בפיסגה. אז היום הם הפסידו שתי נקודות והפער ירד ל-18, אבל שום דבר בעולם לא ייקח מהם את האליפות. אם לרג'ינה לא היו מורדים 11 נקודות היא הייתה חולמת על אירופה. אבל העובדות הן עובדות ובינתיים היא חולמת על הישארות בליגה. הנקודה מול אינטר הספיקה לה להישאר מעל הקו האדום.

ניצחון שמיני ברציפות ללאציו

לאציו - מסינה 0:1

התכולים מזנבים ביריבתם העירונית, רומא, והמשיכו גם היום בכושר הטוב שלהם כשהשיגו ניצחון שמיני ברציפות. מסינה, שממוקמת מתחת לקו האדום ונלחמת על חייה בליגה הבכירה, מינתה השבוע ביום שני את ג'יורדנו, לאחר פיטוריו של אלברטו קבאזין, בתקווה שהראשון יביא את השיפור המיוחל בקבוצה, שהשיגה נקודה מתוך שלושת משחקיה האחרונים. היום זה לא עזר ושער של גוגליימו סטאנדרטו בדקה ה-45 הכריע את המשחק.


פיורנטינה - אסקולי 0:4

הויולה נאבקים על מקום באירופה בעונה הבאה למרות עונש הפחתת 15 הנקודות שספגו. מול אסקולי מהמקום האחרון, הניצחון שלהם לא הפתיע. רג'ינאלדו פרץ את הסכר כבר אחרי 5 דקות ואחריו כבש כוכב נבחרת איטליה הצעירה, ריקרדו מונטוליבו. לוקה טוני הבקיע את השלישי בדקה ה-58 ופר קרולדורף


פאלרמו - קליארי 3:1

פאלרמו החלה את העונה היטב, אבל מי זוכר שאז עוד דיברו על מירוץ שלה לאליפות? הסיציליאנים לא ניצחו מאז תחילת פברואר, כלומר יותר מחודשיים, והמשחק היום לא הביא איתו בשורות שונות. מארק ברשיאנו דווקא העלה את פאלרמו ליתרון בדקה ה-3, אבל דויד סואזו עם צמד (37 בפנדל, 86) וסימונה פפה (81) ביצעו מהפך.


סמפדוריה - טורינו 0:1
לסמפדוריה: אמיליאנו בונאצולי 17.

אטאלנטה - קייבו 0:1
לאטאלנטה: כריסטיאנו דוני 54 (פנדל).

סיינה - אודינזה 2:2
לסיינה: מאסימו מקארונה 75, פאולו נגרו 80. לאודינזה: אנטוניו די נטאלה 42, וינצ'נזו יאקווינטה 59.

פארמה - ליבורנו 0:1
לפארמה: ג'וזפה רוסי 89.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יובנטוס סיימה בתיקו, טרזגה הצהיר כי יישאר

מוליכת הסרייה B, יובנטוס, ראתה אמש (שישי) כיצד יתרונה בצמרת הטבלה מצטמצם לכדי ארבע נקודות לאחר ששמטה שתי נקודות בביתה במשחק התיקו 1:1 מול אלבינולפה.

פרנצ'סקו רופולו הדהים את המקומיים כשהעלה את אלבינולפה ליתרון בדקה ה-32. חמש דקות לאחר מכן פדריקו בלזארטי איזן. לקראת הסוף כמעט והצליחה הגברת הזקנה להשיג את הניצחון, אבל נגיחה של ואלרי בוז'ינוב פגשה את הקורה.

בסיום תירץ דידייה דשאן, מאמן יובנטוס, את התיקו: "אני לא רוצה לחפש תירוצים, אבל הם לא איפשרו לנו מרווח כדי לשחק, בכל התקפה שלנו, היו להם שמונה שחקנים מאחורי הכדור".

למרות השמועות שמרחפות, הודיע היום דוד טרזגה, חלוצה הצרפתי של יובנטוס, כי הוא רוצה להישאר בקבוצה. "אני מאוד מחובר לחולצה שאני לובש כבר שבע שנים. אני רוצה להישאר כאן".

מכיוונו של טרזגה, שהתעקש להישאר בקיץ בדלה אלפי, חרף הורדתה של הגברת הזקנה לליגה השנייה באיטליה, נשמעו רינונים אחרים לאחרונה ושמו נקשר לליברפול ולמילאן, אבל הצרפתי הזים את השמועות. "אני מוכן להקריב קורבן, גם אם לא נהיה בשנה הבאה בליגת האלופות".

הקבוצה המדורגת שנייה, גנואה, צמצמה את הפער מהביאנקונרי, לאחר שגברה בדרבי על ספציה 1:2. נאפולי ניצחה בקרב צמרת חשוב את בולוניה בחוץ 2:3 ועלתה למקום השלישי. מנטובה גברה על פיאצ'נזה בחוף 3:4 והעפילה למקום הרביעי.

צמרת הסרייה B לאחר 31 מחזורים:

1. יובנטוס 59 נקודות (משחק חסר)
2. גנואה 55
3. נאפולי 53
4. מנטובה 51
5. רימיני 50
6. בולוניה 50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully