וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו זוג ברמה מאוד גבוהה"

7.4.2007 / 15:50

אנדי רם הסביר מה הביא לו וליוני ארליך ניצחון 3:6, 6:7, 6:7 על ברצ’יאלי וסטראצ’ה. ישראל השלימה 0:3 בדיוויס על איטליה בדרך לבית העליון

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

הישג מצוין לנבחרת הדיוויס של ישראל. אנדי רם ויוני ארליך גברו היום (שבת) 3:6, 6:7, 6:7 על דניאלה ברצ'יאלי ופוטיטו סטראצ'ה במסגרת משחק הזוגות, וישראל השלימה ניצחון מרשים 0:3 על איטליה.

ותודה לקהל

אחרי הניצחונות המרשימים שהשיגו אתמול דודי סלע ונועם אוקון, היום הגיעו רם וארליך כדי לסגור סופית את הסיפור. הצמד הישראלי הפעם לא איכזב את 4,500 האוהדים שהגיעו למרכז הטניס ברמת השרון, והשלים ניצחון חלק 0:3.

גם היום הקהל הישראלי לא הצליח לשמור על חוקי הנימוס המוכרים של הספורט הלבן, והקפטן האיטלקי נזעק מכיסאו יותר מפעם אחת כדי למחות על קריאות מוקדמות מהיציעים, אבל בסופו של דבר הניצחון הגיע הרבה בזכות הקהל הזה, שנתן הרבה תמיכה לשחקנים.

הניצחון הזה שולח את נבחרת הדיוויס להמשך המאבק על העלייה לבית העליון. המפגש הבא יתרחש בספטמבר מול נבחרת בכירה, כשצ'ילה ושוויץ הן בין המועמדות.

היה זה עוד יום נפלא לטניס הישראלי, שממשיך תקופה יפה. שחר פאר בדרכה לעשירייה הראשונה בנשים, רם וארליך ברמות הגבוהות ביותר של משחק הזוגות, דודי סלע צובר ביטחון, ועכשיו גם באיטליה יודעים - יש טניס בישראל, והוא לא רע בכלל.

מהלך המשחק

אחרי ששני הזוגות הצליחו לשמור על חבטת ההגשה בחמשת המשחקונים הראשונים, שברו אנדי ויוני את ההגשות של סטראצ'ה, ועלו ליתרון 2:5. אנדי המשיך להיות דומיננטי ליד הרשת, והצמד הישראלי ניצח 3:6 המערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה פחות טוב, כשהאיטלקים שברו את ההגשות של ארליך ועלו ליתרון 0:3. אינסטינקט מצוין של ארליך החזיר את השבירה לישראלים, שהשוו ל-3:3. משם הגיע המשחק לשובר שוויון, שם ניצחו 4:7, ו-6:7 במערכה.

המערכה השלישית הייתה צמודה גם היא. שני הצמדים שמרו על ההגשות שלהם, והגיעו לשובר שוויון. רם וארליך הוליכו 3:4, אבל אז אנדי איבד שתי מכות הגשה והאיטלקים עלו ל-4:5. הקהל כבר חשש מאיבוד המערכה, אבל אז נציגינו ידעו להתעלות על עצמם, לנצח 5:7 ולהשלים ניצחון אדיר, 0:3 במערכות ו-0:3 חלק מול איטליה.

"המשחקים אתמול לא השאירו לנו ברירה, היינו חייבים לנצח"

אנדי רם צהל בסיום המשחק, השליך חעבר הקהל את חולצתו, נעליו, וכמעט נשאר עירום לגמרי מרוב שמחה. "אי אפשר לחוות דברים כאלה", אמר רם, "רק פה בארץ, עם הקהל הזה שנותן אנרגיות, אין כמו גביע דיוויס. לא האמנו שאנחנו יכולים לעבור את הנבחרת הזאת. שלטנו בלחץ בצורה מעולה, שלטנו במשחק, למרות שהייתה ירידה קטנה בסוף המערכה השנייה. אנחנו זוג ברמה מאוד גבוהה".

יוני ארליך, שנתן משחק מעולה, אמר: "חשבתי על זה כל הלילה והבנתי שבכל תוצאה, היינו עולים לחוצים. המשחקים אתמול לא השאירו לנו ברירה, היינו חייבים לנצח. כל כך הרבה זמן חיכינו לצ'אנס לנסות להעפיל לבית העליון, מאז ימי עמוס מנסדורף".

קפטן הנבחרת, אייל רן: "הדגל זה הדבר החשוב. אני גאה בחבר'ה. הם שיחקו טניס ענק. עלו למגרש כמו חיות. כולם התעלו וזה היה נהדר. עשינו פה היסטוריה היום, אני מקווה לעוד ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully