וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרדיות שולטות באופ"א

5.4.2007 / 23:40

נציגות הליגה הספרדית ניצחו ברבע גמר אופ"א. סביליה גברה 1:2 על טוטנהאם, לברקוזן-אוסאסונה 3:0, אספניול-בנפיקה 2:3

נכון שליגת האלופות זה נוצץ ומרשים, נכון שיש שם יוקרה, רונאלדיניואים וסטיבן ג'רארדים למיניהם, אבל לגביע אופ"א יש את הקסם שלו. הערב (חמישי) התקיימו משחקי רבע הגמר במפעל. השמות פחות גדולים ופחות מרשימים, אבל המשחקים סקסיים לאללה.

שלושת הקבוצות הספרדיות יצאו עם ניצחון בידן, אבל רק אחת מהן, אוסאסונה, שהביסה את לברקוזן 0:3 בגרמניה, יכולה להרגיש בטוחה לקראת הגומלין. סביליה ניצחה את טוטנהאם 1:2 בבית, ואספניול 2:3 את בנפיקה בבית. אלקמאר ו-ורדר ברמן נפרדו ב-0:0.

ואיך אפשר בלי הערוצים החדשים של ספורט 5. אם חששתם למעבר של תכנים איכותיים לערוצים החדשים, קיבלתם טעימה ראשונה. המשחק המרכזי בין סביליה לטוטנהאם הועבר בספורט 5 + גולד, מה שאומר שצופי הוט, שמשלמים עבור ספורט 5 +, לא זכו לראות את המשחק המרכזי. חוצפה.

סביליה - טוטנהאם 1:2

אחלה משחק התקיים ברמון סאנצ'ז פיחואן, בין שתי קבוצות ששמו עין על הגביע, כשאחת מהן מחזיקה את זה של העונה שעברה בארון.

רובי קין השתיק את הר הגעש המקומי עם שער כבר בדקה הראשונה, כשקיבל כדור מול אנדרס פאלופ, נכשל בניסיון הראשון, אבל דחק מיד פנימה את שער החוץ היקר, 0:1 לתרנגולים.

מחזיקת הגביע, שממשיכה להילחם גם על הגביע הספרדי והאליפות, הצליחה להפוך את הקערה, לא מעט בעזרתו של השופט. בדקה ה-20 עצר פול רובינסון את אדריאנו באחד על אחד, אבל האיש עם המשרוקית הצביע על הנקודה הלבנה. פרדי קאנוטה לא התבלבל, והשווה ל-1:1. בדקה ה-36, וכבר 1:2 לסביליה, אחרי שאלכסנדר קרזאקוב ניצל הרחקה לא טובה של האנגלים כדי לנגוח פנימה.

אמנם סביליה תצא ללונדון עם ניצחון, אבל התרנגולים מחזיקים בידם שער חוץ ויקר, ויודעים ש-0:1 יספיק להם כדי לחולל סנסציה.

לברקוזן - אוסאסונה 3:0

לפני לא יותר מדי שנים הקבוצה הגרמנית הגיעה רחוק במפעל אירופאי קצת יותר גדול, ליגת האלופות, אבל מאז חלה ירידה ובשנים האחרונות לברקוזן כבר לא העפילה אפילו לשלבי המוקדמות של הצ'מפיונס. העונה רצו בבי ארינה לחזור לנשום אוויר פסגות יבשתי, אבל במקום זאת קיבלו בומבה לפנים מהקבוצה הבסקית הלוחמת של חוסה אנחל זיגאנדה.

קרלוס חאבייר קוולאר נגח לרשת את ה-0:1, 55 שניות מהפתיחה, בזמן שהלברקוזנים עוד לא הספיקו לשרוך את השרוכים. המארחים ניסו להשוות, אבל דווקא הבאסקים היו קרובים יותר ל-0:2. וזה הגיע בדקה ה-71. אחרי סדרת הצלות של השוער רנה אדלר סידר סאבו מילוסביץ' בישול על מגש של כסף לדויד לופז, שנעץ את השני מקרוב. עוד לפני שלברקוזן עיכלה את הפיגור הביתי העצום, מילוסביץ' בישל שער נוסף, כששלח בדקה ה-73 כדור ארוך למחליף פייר וובו, שבנגיעה הראשונה שלו בכדור שלח רגל ארוכה והקפיץ מעל אדלר את ה-0:3.

עכשיו, אחרי ריינג'רס ובורדו, לברקוזן היא הקורבן של אוסאסונה, שרק מפלה ביתית תמנע ממנה לבקר בחצי גמר המפעל.

AZ אלקמאר - ורדר ברמן 0:0

אלקמאר לא הייתה שם גדול אפילו בהולנד לפני מספר שנים, אבל קו אדריאנסה בנה במערב המדינה קבוצה והוריש ללואי ואן חאאל מיני אימפריה במושגים מקומיים. אחרי שהדיחה בסיבוב הקודם את ניוקאסל, לאחר שבשלב הבתים הנחילה לסביליה את הפסדה הביתי הראשון אי פעם במסגרת אירופאית, מכוונים ההולנדים גבוה. אמנם הם לא כבשו בבית, אבל גם לא ספגו, וחצי הגמר הוא בגדר אפשרות ריאלית.

המשחק הפגיש שתיים מהקבוצות ההתקפיות ביותר ביבשת ובטח במפעל, אבל בסופו של דבר לא ראינו שערים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

אספניול - בנפיקה 2:3

מאמנה של הקבוצה שהדיחה את מכבי חיפה, ארנסטו ואלוורדה, טען שעבור קבוצתו מדובר במשחק גדול כמו מול בארסה או ריאל מדריד. אם כך, אז הקבוצה השנייה של ברצלונה יכולה לצאת לחגוג ברחובות. מצד שני, 0:1 של הפורטוגלים ייתן להם כרטיס לחצי הגמר.

הספרדים היו קרובים קרובים לניצחון ענק שיבטיח להם את העלייה, אבל בסופו של דבר יעשו את הנסיעה למערב חצי האי האיברי עם הרבה חששות. הכוכב הגדול ראול תאמודו הבקיע בדקה ה-15 את הראשון, לצהלת האוהדים במונז'ואיק. בדקה ה-33 הכפיל אלברט ריירה את התוצאה, ובדקה ה-58 כבר היה 0:3 מדהים, אחרי שמלך השערים של המפעל, וולטר פנדיאני, נעץ את השלישי.

אבל אז בנפיקה החזירה שניים באצטדיון האולימפי, מרגלי נונו גומש (63) וסימאו סברוסה (65), שבילה כמה עונות בצד השני של הכביש, בקמפ נואו.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully