וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה להוריו: אני רוצה להתאבד

3.4.2007 / 20:32

כך לפי ה"סאן". הארגנטינאי סובל מצהבת חמורה, לאחר ששתה 10 בקבוקי שמפניה. רומאריו יקבל הזדמנות להבקיע את שערו ה-1,000 במראקנה

יצר ההרס העצמי של דייגו ארמנדו מראדונה, אולי גדול כדורגלני תבל, לא יודע די. היום (שלישי) חשף ה"סאן" הבריטי, בעזרתו של עיתונאי ארגנטינאי, כי מראדונה אמר להוריו שהוא רוצה להתאבד.

הארגנטינאי בן ה-46, שנכנס ויצא פעמים רבות ממרכזי גמילה מסמים וכן נאבק שנים רבות בבעית המשקל שלו, מאושפז כעת בבית חולים וסובל מצהבת חמורה, לאחר ששתה עשרה בקבוקי שמפניה, עישן סיגרים רבים, וצרך כמויות גדולות של אוכל במשתה שנערך במשך יומיים.

לפי ה"סאן", מראדונה אמר להוריו שהוא רצה לשים קץ לחייו וכן שכעת שלושה מאבטחים שומרים עליו מכיוון שניסה לברוח דרך חלון מהקליניקה בה הוא שוהה.

מה לא עושים בשביל אלפייה?

לרומאריו, חלוצה של קבוצת ואסקו דה גמא, יש כעת מטרה אחת בחיים, להבקיע שער ולהשלים אלף כיבושים בקריירה המפוארת שלו. הוא עובר ממועדון אחד למשנהו ומשחק בכל מקום על הגלובוס רק כדי לחצות את הגבול.

רומאריו התבטא בעבר כי אין מקום ראוי יותר להבקיע את שערו ה-1,000 מאשר באיצטדיון המראקנה המפואר, ובקבוצתו באו לקראתו כאשר העבירו את משחק הגביע נגד קבוצת גמא לאיצטדיון שבריו דה ז'יניירו. ההתאחדות הברזליאית כמובן אישרה את ההעברה וכעת כל מה שנותר, זה שרומאריו יכבוש.

למרות הספירה הקלוקלת של שעריו, שגם הוא הודה בה, כולנו נחזיק אצבעות לשחקן בן ה-41 שיעשה כבר את זה ויעזוב אותנו לנפשנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully