וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן העפילה לפלייאוף

19.3.2007 / 22:04

קבוצתו של שיקי פלח ניצחה 59:71 את רמלה, ניצלה את תבוסה של אשדוד לרמת השרון 90:70, וזכתה במקום הרביעי בתום העונה

הערב (שני) הסתיימה העונה הרגילה בליגת העל לנשים. לאחר שזהות שלוש הקבוצות הראשונות שיתמודדו בפלייאוף, אליצור רמלה, אנדה רמת השרון ובני יהודה, היתה ידועה, מחזור הסיום של הליגה מיקד אליו את מכבי אשדוד ומכבי רמת חן, אשר נאבקו על הכרטיס הרביעי.

בסופו של דבר היתה זו רמת חן, אשר גברה על אליצור רמלה 59:71, זו שעלתה למקום הרביעי ולסדרת חצי הגמר. אשדוד, שניצחון ביתי היה מעניק לה כרטיס לפלייאוף התפרקה מול אנדה רמת השרון והובסה 90:70. במשחק לפרוטוקול בלבד הביסה בני יהודה את בנות רעננה/הרצליה 63:94.

בסדרת חצי הגמר הראשונה תפגשנה אליצור רמלה ומכבי רמת חן, ובסדרה השנייה תתמודדנה אנדה רמת השרון ובני יהודה.

מכבי רמת חן - אליצור רמלה 59:71

מוליכת הטבלה, ללא לאטויה תומאס שנשארה בארה"ב, הגיעה למשחק שעבורה הוא לפרוטוקול בלבד, אבל למארחת הוא על כל הקופה. רמת חן עצרה את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה על 22 נקודות בלבד במחצית ומשם הדרך לניצחון ולהעפלה ללמשחקי הפלייאוף היתה קצרה. רמת חן נעזרה ב-18 הנקודות של דטרינה וויט ו-15 של תמארה מור כדי לנצח. היחידה שנצצה ברמלה היתה פלנט פירסון עם 23 נקודות.

מאמן רמת חן שיקי פלח: "הבנות באו היום לעבוד ועשינו עבודה יוצאת מן הכלל בהגנה. היו פה שתי קבוצות שרצו לנצח. ידענו שאם אנחנו לא מנצחים אז פשוט נלך לים. המוטיבציה והדרך שבאנו למשחק גרמו לנו להיות החלטיים".

מכבי אשדוד - אנדה רמת השרון 90:70

שחקניותיה של דליה בושינסקי פתחו עם 0:9 והבהירו שתאבקנה חזק על הכרטיס לפלייאוף, אבל רמת השרון חזרה לשוויון 17:17. אשדוד ירדו ביתרון נקודה בסוף הרבע הראשון (23:24), אבל הגנה חזקה של רמת השרון איפשרה למארחת 13 נקודות בלבד ברבע השני והאורחות ירדו למחצית ביתרון 37:42. 23 הנקודות של ברנדי מקיין ו-22 של אדווינה בראון, לא עזרו במחצית השנייה לאשדודיות מול יכולת נהדרת של דיאנה ג'קסון 25 נקודות, ועוד 17 נקודות של מוואדי מאביקה.

בני יהודה - בנות רעננה/הרצליה 63:94

במשחק שלא קבע דבר לשתי הקבוצות היו אלה הכתומות שזכו בניצחון, רגע לפני שהן מתכוננות לסדרת חצי הגמר מול אנדה רמת השרון, ושחקניותיו של טל נתן סיימו את העונה עם הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully