וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול רובינסון לא שומר מרחק

17.3.2007 / 20:40

שוער טוטנהאם הדהים כשכבש בבעיטת שוער בניצחון 1:3 על ווטפורד. רונאלדו לא כבש, אך הוליך את מנצ'סטר יונייטד ל-1:4 מול בולטון

שבוע לפני משחק הנבחרות בין אנגליה וישראל נפתח ביום שבת המחזור ה-30 בליגה האנגלית. דרור קשטן ומשה סיני ישבו מול המסכים כדי לרשום רשמים. בדרך הם ראו את גארי נוויל, שנפצע וייעדר מהמשחק נגד נבחרת ישראל. כמו כן הם ראו שני שחקנים בתצוגה נפלאה. מאחד הם צריכים לחשוש, ווין רוני, שכבש צמד, מהשני לא, כריסטיאנו רונאלדו, קשר היונייטד שמוביל את קבוצתו לתואר אליפות מרשים.

אירוע מעניין נוסף מבחינת הנבחרת שלנו התרחש במשחק בין טוטנהאם לווטפורד (1:3), שהפגיש את שני שוערי סגל נבחרת אנגליה - פול רובינסון ובן פוסטר. בדקה ה-63 בעט רובינסון בעיטה חופשית חזקה מחלק המגרש של התרנגולים, שקפצה ממש לפני פוסטר ההמום ועשתה את דרכה לרשתה של ווטפורד. לתשומת ליבך דודו אוואט - במידה ורובינסון עולה בהרכב יש להישמר מהבעיטות שלו, ובמידה ופוסטר פותח, תמיד אפשר לנסות איזו בעיטת שוער ישירה למסגרת...

צ'לסי, שניצחה במשחק השלמה באמצע השבוע את מנצ'סטר סיטי, המשיכה להישאר במרחק בר השגה מהיונייטד אחרי ניצחון חלק 0:3 על שפילד יונייטד. הסיטי התאוששה עם 0:2 בצפון מזרח אנגליה מול מידלסבורו. במשחק המאוחר של השבת ביצעה ווסטהאם מהפך וניצחה 1:2 את בלקבורן, ניצחון שהותיר תקווה מסוימת לפטישים להינצל מירידה. כרגע מרוחקת ווסטהאם שמונה נקודות משפילד יונייטד שנמצאת מעל הקו האדום.

ביום ראשון יושלם המחזור עם שלושה משחקים: אסטון וילה נגד ליברפול, אברטון נגד ארסנל וצ'רלטון נגד ניוקאסל.

מנצ'סטר יונייטד - בולטון 1:4

מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון נאלץ להתמודד עם חסרונם של חלוציו, אולה גונאר סולשיאר ולואיס סאהה, אבל כשיש לך שחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו, לא צריך יותר.

טל בן חיים פתח בהרכב של סם אלרדייס, אבל לא היה במיטבו ומול המהירות של רונאלדו נראה אובד עצות. גארי נוויל, מגן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, נחת לא טוב על הקרסול והוחלף כבר בדקה העשירית והוא יחמיץ את המשחק מל נבחרת ישראל. מצד שני ווין רוני בכושר נפלא וכבש צמד.

בדקה ה-14 התחיל הבליץ של השדים האדומים. טל בן חיים נגח לא טוב והכדור הגיע לרונאלדו, שפרץ על קו הרוחב, הכדור ספק עבר את הקו, אבל בעוד טל בן חיים הרים יד, הפורטוגלי שלח רוחב לג'י סונג פארק, שקבע 0:1. שלוש דקות חלפו והיונייטד כבשו שער במתפרצת אדירה. רונאלדו חילץ כדור ליד ה-16 של קוסאצ'זק ומסר לרוני, שהחזיר לו. הפורטוגלי שעט כ-50 מטר עם הכדור ובתזמון מושלם מסר לרוני, שהקפיץ בקלילות מעל יסקאליינן. בדקה ה-25, בעט רונאלדו, שוער בולטון הדף ופארק השתלט על הריבאונד כדי לכבוש את השני שלו והשלישי של יונייטד.

בדקה ה-70 הוחלף רונאלדו על ידי אלן סמית', שהכין ארבע דקות מאוחר יותר לווין רוני את השני שלו. בדקה ה-86 גארי ספיד המתיק במעט את הגלולה המאוד מרה כשכבש בפנדל.

השדים האדומים ממשיכים את רצף הניצחונות שלהם בליגה והעלו אותו לששה. יש למישהו ספק באשר לאליפות? הוונדררס בתקופה חלשה אחרי שספגו את הפסדם הרביעי (כולל בגביע) ברציפות.

צ'לסי - שפילד יונייטד 0:3

הכחולים של מוריניו התעלמו מהשמועות הרבות שנשמעו לאחרונה על מעבר אפשרי של פרנק למפארד ליובנטוס, ומגעים לא מוצלחים בין הקפטן ג'ון טרי לאלופה האנגלית, ושמרו על פער שש הנקודות מהמוליכה. שפילד יונייטד מהתחתית לא הערימה עליהם קשיים מיוחדים. אנדריי שבצ'נקו פתח את מסכת ההבקעות כבר בדקה הרביעית עם בעיטה נפלאה מהאוויר אחרי שקיבל כדור גדול מריקרדו קארבליו. סלומון קאלו הכפיל את התוצאה בדקה ה-17, ומיכאל באלאק נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-58.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בלקבורן - ווסטהאם 2:1

יוסי בניון לא נכלל בסגל של אלן קרבישלי למשחקם של הפטישים באיווד פארק נגד הרוברס. מצבה החמור של ווסטהאם בתחתית נראה כאילו הוא הולך להחמיר עוד יותר כשכריסטופר סמבה העלה את בלקבורן ליתרון בדקה ה-47 כשנגח באין מפריע מתוך הרחבה. אבל המזל של הפטישים התהפך במהרה. בדקה ה-71 החליק קרלוס טבז בתוך הרחבה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הארגנטינאי לא התבלבל ובעט את הפנדל לרשת. שלוש דקות לאחר מכן זכתה ווסטהאם לעוד טעות שיפוט מבורכת מבחינתה, כשבובי זאמורה בעט כדור שנהדף ממש על הקו, אך השופט שוב שגה וקבע שמדובר בשער, שאיפשר לקרבישלי לשחרר הרבה אוויר, ולהסתכל בקצת אופטימיות לעבר מחזורי הסיום של הפרמיירליג.

במשחקים נוספים:

טוטנהאם - ווטפורד 1:3 לטוטנהאם: ג'רמיין ג'נאס (42), פול רובינסון (62) בבעיטת שוער חופשית מ-90 מטרים, שהכניעה את השוער השני של נבחרת אנגליה, בן פוסטר, חוסאם גאלי (85). לווטפורד: דריוס הנדרסון (89).

מידלסברו - מנצ'סטר סיטי 2:0 לסיטי: סילבן דיסטין (61), אמיל אמפנזה (74).

וויגאן - פולהאם 0:0
רדינג - פורטסמות' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully