וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומאנק: "הבעיות של מר ונגר מעייפות אותי"

15.3.2007 / 18:05

מאמן נבחרת צרפת ממשיך להתכתש עם מנג'ר ארסנל. ז'וניניו שוקל את המשך דרכו בליון: "אשמח להישאר, אבל אי אפשר לנחש את העתיד"

קשרה הברזילאי של ליון, ז'וניניו, יחליט על המשך דרכו בקבוצה עם תום העונה הנוכחית. להדחתה המוקדמת, לטעמו, של אלופת צרפת מליגת האלופות על ידי רומא, תהיה בוודאי השפעה גדולה על החלטתו. "בוודאי שיש לי היסטוריה משותפת עם המועדון", אמר ז'וניניו, "וכבר אמרתי לפני 3 שנים שהייתי שמח לסיים בו את הקריירה שלי, אבל אי אפשר אף פעם לדעת מה יקרה בעתיד".

"בסוף העונה אני אודיע לאן מועדות פני. ההעדפה שלי היא להאריך את החוזה עד 2010. הרבה תלוי בנשיא הקבוצה ז'אן מישל אולאס", שיגר הברזילאי מסר והוסיף, "אני בטוח שהוא יעשה מאמץ להשאיר אותי בקבוצה כדי שאסיים את הקריירה בליון, אבל בכדורגל אנחנו יודעים דברים מתפתחים מהר".

הברזילאי הבהיר בעבר שזכייה בליגת האליפות היא בעדיפות עליונה עבורו, ואחרי ההדחה המפתיעה על ידי רומא בשמינית הגמר הסכים רק לומר: "אני מקווה שהההדחה תשרת את הצעירים שלנו שיזכו יום אחד בהזדמנות לזכות בליגת האלופות".

דומאנק VS ונגר. סיבוב שני

ההתכתשות המילולית בין מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומאנק למאמן ארסנל ארסן ונגר נמשכת. מאמן התותחנים טען לאחרונה שמקור פציעותיו החוזרות ונשנות של חלוצו בקבוצה תיירי הנרי, הן באימוני הנבחרת הלאומית. ונגר גם האשים את ההתאחדות הצרפתית בכך שהכריחה את החלוץ המחונן להשתתף במשחק רב מדי של משחקים מאז גמר גביע העולם, ולא זכה למספיק מנוחה. זה הספיק כדי להרתיח את דומאנק, הצונן בדרך כלל, והמאמן הלאומי שלח את ונגר לבדוק את העובדות.

"אני חושב שעלינו לבחון את בעייתו של מר ונגר", אמר דומאנק בעוקצנות, "כשהוא טוען שהנרי שיחק עבור צרפת באוגוסט ונפצע במארס, אני לא חושב שיש הסבר לזה. אנחנו אף פעם לא לוקחים סיכון כששחקן נפצע".

"הבעיות של מר ונגר", שמר דומאנק על נימוס, "מתחילות לעייף אותי. הוא לא יודע הכל והוא לא היחיד עם זכות הקיום בעולם הכדורגל. אפילו נשיא אופ"א מישל פלאטיני הודה שהערותיו מטופשות. הוא טוען שמשחק באוגוסט יכול להסביר פציעה במארס, אבל שלושה ימים אחרי שהנרי שיחק עבור צרפת, הוא כבר שיחק עבור ארסנל". הנרי סובל משריר קרוע בקיבתו ומפציעה במפשעתו וצפוי לחזור לאימונים רק בחודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully