וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו פשוט סטירת לחי"

בית"ר ירושלים איבדה תואר ראשון העונה כשהושפלה 3:0 על ידי הפועל כפ"ס בחצי גמר גביע הטוטו. מזרחי: "זה מה שקורה כשבאים בשחצנות וביהירות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים חטפה ניעור רציני לשאיפות שלה, וכבר איבדה תואר אחד העונה, לאחר שהפסידה היום (רביעי) בחצי גמר גביע הטוטו 3:0 להפועל כפר-סבא של האקס אלי אוחנה.

הלך הגביע

לאחר הניצחון הגדול בליגה על מכבי חיפה (1:4), החניכים של יוסי מזרחי הגיעו זחוחים מדי ולא ירדו לקרקע לפני המשחק. הזילזול ניכר לכל אורך המחצית הראשונה, שבה נכנע קורנפיין פעמיים לאותו תרגיל בדיוק: סומאל יבואה מרים, ז'וז'ה דוארטה נוגח פנימה. גם אחרי שספגה שני שערים מהראש של הברזילאי, לא הצליחה הגנת הגאידמקים להתמודד עם החוד הכפר סבאי וקורנפיין הכשיל את יבואה ברחבה, מה שהוביל לכיבוש השלישי של דוארטה - הפעם מהנקודה הלבנה.

הירוקים ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון של שלושה שערים, ולמרות הלחץ של הירושלמים במחצית השניה הצליחו להיות יעילים יותר בהתקפות מתפרצות ואיבגי שהחליף את קורנפיין הציל שני שערים בטוחים שיכלו להשפיל את הטוענת לכתר עוד יותר.

כפר סבא ביכולת משכנעת יורדת מנצחת 0:3 בסיום, ויכולה לחלום על זכיה בתואר שיקנה לה יוקרה ומענק כספי לא צפויים מבחינתה.

מהלך המשחק

דקה 4: אלירן דנין ביצע עבירה על אבירם ברוכיאן, וספג כרטיס צהוב.

דקה 7: יבואה פרץ מימין, הגביה, ודוארטה נגח פנימה, 0:1 כפ"ס.

דקה 10: כרטיס צהוב לשמעון גרשון, שביצע עבירה על אבי כנפו.

דקה 19: יבואה שוב הגביה, דוארטה שוב נגח פנימה, 0:2.

דקה 21: יבואה עם עוד פעולה טובה שוב פרץ מאגף ימין, וסמוך לדגל הקרן הרים כדור אל תוך הרחבה, הכדור הגיע גם הפעם לראשו של דוארטה שממרכז הרחבה נגח לפינה.

דקה 24: מירוסביץ' בעט חזק מ-20 מטר לידיים של לויטה.

דקה 37: אבו-בקרי מסר כדור עומק ליבואה, שרץ לתוך הרחבה. קורנפיין יצא בצורה מסוכנת והכשיל אותו, השופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטר ודוארטה השלים שלושער כשבעט מהנקודה הלבנה פנימה.

מחצית שניה

מזרחי ביצע את שלושת החילופים שלו בעליה מחדרי ההלבשה, והכניס את איבגי במקום קורנפיין לשער, את זנדברג במקום מירוסביץ' לקישור ואת שוונקי במקום בן שושן להתקפה.

דקה 53: בעיטה חופשית מ-17 מ' של שוונקי שסובב כדור מעולה לחיבורים, לויטה הדף לקרן.

דקה 55: אלירן דנין, מהמצטיינים על המגרש, בעט מחצי מגרש אל רחבת בית"ר, חדר לרחבה ובעט אלכסונית אל השער אך איבגי הדף לקרן.

דקה 63: דנין פרץ מאגף שמאל, חלף על פני יואב זיו ותוך כדי ריצה הרים כדור מצוין לרחבה. יבואה שוב הגיע ונגח, אך איבגי במקום וקלט את הכדור.

דקה 76: ברק יצחקי פרץ לרחבה, נבלם ע"י דנין ונפל על הדשא. השופט הוציא ליצחקי כרטיס צהוב על התחזות. רמאליו הכניס כדור לזנדברג ברחבה, הקשר בעט אלכסונית לשער, לויטה הדף את הכדור ברגלו.


הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין (אבי איבגי 46), יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, רוני גפני, דרק בואטנג, ז'וזה רמאליו, מילובאן מירוסביץ' (מיכאל זנדברג 46), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (שוונקי 46), טוטו (ברק יצחקי 63).

כפ"ס: אוהד לויטה, עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין, יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו (בן לוז 63), סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

מזרחי: "שיחקנו בזלזול"

יוסי מזרחי: "לצערי השחקנים לא הוכיחו שמגיע להם לשחק בשבת. אם נתנו כזה חופש פעולה ליבואה ודוארטה אז שיחקנו בזלזול. המשחק הזה צריך ללמד לקח שכל הקבוצות בליגה טובות, ואם לא באים לתת את התחת ומקפידים על פרטים אז חבל לנו על הזמן. כשבאים בשחצנות וביהירות במקום לבוא כדי לעבוד, אז ככה נראה המשחק. כשלא באים להילחם ומשחקים בהפקרות התוצאה עגומה. קבוצת כדורגל צריכה לתת תמיד מאה אחוז, זו פשוט סטירת לחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully