וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, עזבו אתכם, זה אוחנה נגד בית"ר

אז מה אם זה רק גביע הטוטו? השחקנים של מזרחי ממשיכים להסתער על כל התארים, אבל גם כפ"ס מפנטזת על הגמר (17:00, הרצליה)

בית"ר ירושלים מגיעה לחצי גמר גביע הטוטו הערב (רביעי) מול הפועל כפ"ס בשיא הרצינות ובבירה לא מתכוונים לוותר על האפשרות לעלות לגמר ואולי להבטיח תואר מוקדם. יוסי מזרחי קיים לפנות צהריים את האימון המסכם לקראת המשחק ואמר לשחקניו: "המשחק מול כפ"ס הוא משחק חשוב, אני רוצה שתתייחסו אליו כמו גמר גביע, יש לנו אפשרות לזכות בתואר ואני רוצה שתבטיחו את מקומכם בגמר".

מזרחי לוקח את המשחק ברצינות, אך למרות זאת הוא ישנה במעט את ההרכב שניצח את מכבי חיפה וזאת על מנת לתת לשחקני הספסל הזדמנות לצבור דקות משחק. בשער יפתח אבי איבגי על חשבון איציק קורנפיין, שיקבל מנוחה לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי פ"ת.

בחוליית ההגנה יחזרו רוני גפני ושמעון גרשון להרכב, לאחר שלא שותפו מול מכבי חיפה. בחוליית הקישור יזכו שני שחקנים להזדמנות לפתוח בהרכב. הראשון זהו ז'וזה רמאליו הברזילאי שיפתח על חשבון גל אלברמן והשני זהו אבירם ברוכיאן, שיפתח על חשבונו של מיכאל זנדברג.

בחוליית ההתקפה תפתח בית"ר בחוד שונה לחלוטין מזה שניצח את חיפה, טוטו תמוז וקלאבר שוונק יזכו למנוחה ואילו עמית בן שושן וליבוניר רושל "טוטו" יפתחו בהרכב. שחקן שצפוי לזכות לדקות משחק זהו ברק יצחקי שלאט לאט חוזר לכושר מהפציעה.

הרכב משוער: אבי איבגי, רוני גפני, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דרק בואטנג, זוזה רמאליו, אבירם ברוכיאן, מילובאן מירוסביץ, ליבוניר רושל "טוטו", עמית בן שושן.

אוחנה: "אם ננצח את בית"ר זאת תהיה הפתעה"

"זה מכובד להגיע לחצי גמר גביע הטוטו ואני מקווה מאוד שנעשה הפתעה. זאת בהחלט תהיה הפתעה אם ננצח את בית"ר". כך אמר הערב מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול בית"ר ירושלים. לרשותו של אוחנה יעמוד סגל מלא והוא איננו מתכנן שינויים גדולים בהרכב.

המאמן טוען כי קבוצות רבות בישראל מתייחסות, שלא בצדק, בזלזול למפעל. "למרות שהגענו לחצי הגמר, יש קבוצות שמתייחסות בביטול למפעל הזה. אנחנו תמיד התייחסנו אליו ברצינות ולכן גם סיימנו במקום הראשון בבית. אני מקווה שנפתיע ונעלה לגמר". על השאלה האם מרגש אותו לשחק מול קבוצת נעוריו ענה המאמן: "היום בכפר סבא, בית"ר זאת בית"ר וככה צריך להתייחס לזה. תמיד מעניין לשחק נגד בית"ר, גם אם לא היית שחקן עבר בקבוצה הזאת". בכפר סבא הדגישו כי החשיבות למשחק רבה משתי סיבות: היוקרה והפרס הכספי המובטח לה במידה ותזכה בתואר.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, אבי כנפו (בן לוז), גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

עדכון ראשון: 13.3.07, 18:30
עדכון אחרון: 13.3.07, 10:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully