וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול באישור המנהל

9.3.2007 / 21:45

אחרי שקיבלו ציוד הגנה מלא, שחקני הפוטבול בישראל יכולים לחנוך רשמית את הליגה, ואם הדייויד שטרן של ה-NFL בא לברך - מה טוב

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אסטרטגיה, טקטיקות מתוחכמות והרבה מגע - כל מי שעוקב אחרי פוטבול יודע את המורכבות הגדולה שיש במשחק. מזה מספר שנים קיים בישראל חוג של משוגעים לדבר, כאלה שלא מסתפקים בצפיה בטלוויזיה בשעות הקטנות של הלילה, אלא אוהבים להרגיש את העסק על בשרם.

אלא שעד היום זה היה אפשרי רק בתנאים מגבילים. ללא ציוד נאות לא ניתן לקיים משחק כמו שצריך, או כפי שמגדיר זאת סטיב לייבוביץ', האיש שלפני 18 שנים הניח את אבן הפינה לפיתוח הענף כאן: "בלי ציוד מגן פוטבול הוא בעצם ראגבי עם מסירה קדימה".

לאחרונה הושגה פריצת דרך בנושא, כששחקני ליגת התאקל פוטבול בישראל רכשו ציוד שהובא במיוחד מארה"ב. הדרך למיסוד עוד ארוכה, אבל אין ספק שזוהי זריקת עידוד. ביום חמישי נחנכה הליגה רשמית באצטדיון "רוברט ומיירה קראפט" בירושלים, במעמד מייסד האצטדיון ובעלי קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס ופול טגליאבו, מי שכיהן עד לשנה שעברה כקומישינר ה-NFL (תפקיד המקביל לזה של דייויד שטרן ב-NBA), והגיע כאורחו של קראפט.

ומה יהיה עכשיו? הדרך עוד ארוכה, והתקוה היא שהתמיכה של קראפט וטגליאבו, שזכתה לסיקור גם בארה"ב, תעורר ספונסרים פוטנציאליים שיקדמו את הענף בארץ. עם קראפט, ידיד גדול של ישראל שמגיע לפה בכל שנה עם הפתעה אחרת, יש מקום לאופטימיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully