וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומן עומד בפני הקרב הקשה בקריירה"

9.3.2007 / 14:37

ג'ים אוואנס, מאמנו של המתאגרף הישראלי רומן גרינברג, מפרגן ליריבו מייקל סימס בקרב שיתקיים בשבת במדיסון סקוור גארדן

בזמן שהיינו עסוקים במתרחש בארץ, רומן גרינברג עשה את ההכנות האחרונות שלו בארצות הברית לקראת הקרב הבא שלו, שיתקיים בלילה שבין שבת לראשון. הלוקיישן: המדיסון סקוור גארדן בניו יורק. היריב: מייקל סימס האמריקאי, בן 32, בעל רקורד של 19 ניצחונות (13 בנוק אאוט), 6 הפסדים ותיקו אחד. גרינברג, האלוף הביניבשתי מטעם ה-IBO, מחזיק ברקורד של 24 ניצחונות ללא הפסדים, ומחפש את הניצחון ה-25.

הקרב בין גרינברג לסימס יהיה הקרב הגדול השני בערב קרבות שבמרכזו ההתמודדות סין סולטן איברגימוב לחאבייר מורה. מאמנו האנגלי של גרינברג, ג'ים אוואנס, אמר לקראת הקרב: "כמובן שאני מאמין שרומן יעבור גם את המבחן הזה, אבל סימס הוא קשוח במיוחד. נכון שהוא רשם כמה הפסדים, אבל הוא מעולם לא הושפל (סימס הפסיד למתאגרפים בכירים כמו לואיס אזילה, ואדים טוקארב ופליקס קורה ג'וניור). אני בהחלט מאמין שזה יהיה הקרב הקשה ביותר בקריירה של רומן עד היום".

רומן גרינברג אמר לקראת הקרב: "המדיסון סקוור גארדן זה המקום להתאגרף בו ואני מקווה שכולם יתרשמו ממני לטובה. התאמנתי קשה לקראת הקרב מול סימס, הבנתי שהוא עומד להיות יריב קשוח מאוד. קודם כל אני מתרכז בקרב הזה, אבל המטרה שלי היא תואר אלוף העולם ואני מתכוון לעשות את זה בקרוב. קהל האיגרוף בניו יורק אומר עליי דברים טובים ורעים. הם אמרו שאני לא מספיק אגרסיבי, אותי לא מעניין מה הם אומרים. אני בלתי מנוצח, וזה אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully