וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "מסודי לא מתאים לנו"

רומן רוזנבלט

9.3.2007 / 14:43

גם לבעלים של מכבי חיפה נמאס מהקשר הקונגולזי, שנזרק מהסגל ליציע במשחק שמינית גמר גביע אופ"א מול אספניול, שהסתיים ב-0:0

ברני ארדוב

רוני לוי התקשה להחליט אם הוא מאוכזב מהעובדה שחיפה לא ניצחה בבית, או שהוא מרוצה מכך שלא ספג מול קבוצה מצוינת כמו אספניול. "היינו שווים שער, אבל באירופה לא לספוג זה גם חשוב, ואנחנו יוצאים לספרד עם תחושה שאפשר לעשות משהו", אמר. "בכל זאת אנחנו יוצאים עם תחושה כלשהי של פקשוש קטן, כי בבית אנחנו רוצים לניצחון. זו קבוצה מאוד מאורגנת שקשה להגיע נגדה למצבים.

"התחלנו את הקמפיין האירופי באוגוסט, ושיחקנו כבר 11 משחקים באירופה. מבחינה פיזית ומנטלית זה קשה לשחקנים, מה גם שאנחנו בשנת מעבר".

ומה לגבי מסודי? לוי אמר בתחילה כי "אינו יודע אם מסודי ימשיך בקבוצה", אחר כך הסביר כי הוא "רוצה שחקנים ממושעמים ורציניים, ההתנהגות במכבי חיפה היא ערך עליון", ואחרי ששמע שהקשר אמר לי כי הוא משוגע הבהיר: "לא משנה לי מה הוא אמר, אותי מעניין שיש כאן מסגרת, ויש דפוסי התנהגות. יש כאלה שלא מתאימים לזה. האם הוא גמר במכבי חיפה? מה נראה לך? תעשה אחד ועוד אחד".

גם יעקב שחר סימן לקונגולזי את הדרך החוצה: "כנראה שמסודי לא מתאים לנו. זו תקרית חמורה".

"אנחנו יוצאים בתחושה שאפשר לעשות את זה"

ניר דוידוביץ', אחד מהמצטיינים במגרש, היה מרוצה מיכולת ההגנה במשחק. "חשוב מאוד שלא ספגנו בבית", אמר השוער. "הגענו למצבים שאנחנו צריכים להגיע אליהם, רק שלא כבשנו. אני מרגיש שאני בתקופה טובה, אבל אני מעדיף לדבר על הקבוצה כולה. הבאנו הרבה כבוד למכבי חיפה ולכדורגל הישראלי. בכל זאת, אספניול זו קבוצה עם סגל נפלא שמשחקת בליגה מצוינת, ושם יהיה הרבה יותר קשה. נקווה שנגנוב שם גול, למרות הבדלי הרמות בינינו".

אלון חרזי ניסה לנתח בפעם המי יודע כמה את ההבדלים בין חיפה של חול ולחיפה של קודש. "מי שלא נהנה באווירה כזו הוא לא בענף הנכון", אמר על הקהל הירוק הרועש. "זה הרבה יותר קשה מאשר בליגה, אבל זה גם שונה ב-180 מעלות, כי כאן אנחנו אלו שסוגרים ויוצאים למתפרצות".

עבאס סואן וחאבייר דירסאו שספגו כרטיסים צהובים, לא יוכלו לשחק בגומלין בברצלונה.

עדכון ראשון: 8.3.07 23:11
עדכון אחרון: 9.3.07 11:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully