וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טולדו מציג: כך צדנו את דויד נבארו

8.3.2007 / 16:35

פרנצ'סקו טולדו מתאר מה קרה במכות עם ולנסיה - "רדפתי אחרי נבארו האידיוט לחדרי ההלבשה, המשטרה עצרה אותי אבל לא זזתי"

פרנצ'סקו טולדו, שוערה של אינטר, החליט לספר לעולם מה בדיוק קרה בסוף המשחק בין הקבוצה שלו לוולנסיה בליגת האלופות, שנגמר באף שבור (של בורדיסו), התנצלות של נבארו (המתאגרף החובב שריסק לבורדיסו את הפרצוף) והחלטה של אופ"א להעמיד את שני המועדונים לדין (בקרוב).

למי שלא ראה (הפסדתם. מה כבר היה לכם לעשות?) נזכיר שבסוף התיקו 0:0, שקבע שוולנסיה ממשיכה לרבע גמר, שחקני העטלפים הקניטו את הנראזורי ודויד נבארו פרץ מהספסל למגרש, החטיף לניקולאס בורדיסו פצצה לפרצוף וברח. אז פרצה מהומת אלוהים רבת משתתפים שכללה מכות בסגנון חופשי, ונמשכה גם בחדרי ההלבשה.

"קורדובה בעט בו, אבל הפחדן לבש מגינים"

ועכשיו - טולדו: "קרלוס מרצ'נה ירד על בורדיסו בספרדית. לרוע מזלו, בורדיסו החליט להגיב. אני החזקתי אותו ולקחתי אותו הצידה, אבל אז נבארו האידיוט בא מאחורינו, הנחית מכה מכוונת היטב על הפנים של ניקולאס והאף שלו הלך לכיוון השני. פתאום הרגשתי איך הוא נופל לי כמו שק תפוחי אדמה, כשהוא איבד את ההכרה. אז כולנו התחרפנו ורדפנו אחרי הפחדן הזה, שברח". אכן מבאס, ראינו בטלוויזיה. למרבה המזל, "קורדובה הצליח לבעוט בו, אבל הוא לבש מגינים". איזה חננה.

אז מה, לא חבורת לוחמים עם מסורת איטלקית תוותר: "הוא הצליח להיכנס לחדרי ההלבשה, ושם המצוד נמשך. הייתה שם משטרה ויותר בלגאן מאשר בשעת העומס במילאנו", מתפייט השוער, וחושף את הטקטיקה: "רצתי ולא הסתכלתי לאף אחד בעיניים, אז הם לא חשבו לעצור אותי. היו 10 מדרגות בדרך לאיזור שבו שחקני ולנסיה היו, אז המשטרה הצליחה לחסום אותי אבל אני לא זזתי" מוכיח טולדו דבקות במשימה, וחושף מה באמת מנע ממנו להשלים את כיבוש היעד: "לא הייתי בטוח את מי אני מחפש בדיוק, אז הייתי חסר אונים". עכשיו רק נותר לראות מול מי תתאגרף אינטר בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully