וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "אני מיישר קו עם הודעת ההנהלה"

לי בוץ

6.3.2007 / 16:36

גם לאחר משחק גביע הטוטו הזניח מול מכבי פ"ת (0:0), מאמן הפועל ת"א לא נרגע מהתקרית הגזענית בין שליימה לזיטו

בהפועל תל אביב טרם נרגעו מהדברים הקשים שאמר אתמול שלמה שרף על חלוץ הקבוצה זיטו אוגבונה, וגם לאחר התיקו 0:0 חסר החשיבות בגביע הטוטו מול מכבי פ"ת, המאמן ניר לוין התייחס לעניין: "המועדון הוציא הודעה רשמית ואני עומד מאחוריה. דיברתי עם זיטו, שאמר שבכל מקרה התנועה שלו לא כוונה כלפי שרף". כזכור, בהודעת המועדון נאמר כי "שלמה שרף הוא גזען עלוב". שחקני הקבוצה ביקשו שלא להתייחס לדברים ואחד מהם אמר: "יש דברים שהשתיקה יפה להם".

והיה, כאמור, גם משחק. הפועל ת"א סיימה היום (שלישי) את דרכה במסגרת גביע הטוטו לעונה הנוכחית בתיקו מאופס מול מכבי פ"ת. האדומים אירחו בשכונת התקווה את משחק ההשלמה מול הלוזונים, שנדחה בעקבות השתתפותה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, על מנת לשמור על הדשא בבלומפילד לקראת משחקה של מכבי חיפה מול אספניול.

מאחר ולשתי הקבוצות לא נותר סיכוי להעפיל לחצי הגמר במפעל, העניקו המאמנים מנוחה לשחקני ההרכב הראשון ושיתפו לא מעט שחקני נוער. הפועל שלטה במחצית הראשונה של המשחק עם מספר הזדמנויות טובות של לוסיאנו דה ברונו, שלא השכיל להכניע את דודי חננשווילי. גם אליעד דדון הצעיר יכול היה לעלות את האדומים ליתרון ראשון במשחק, אך נגיחה טובה שלו הסתיימה בידיו של השוער. אורי לוזון, האח הצעיר של המאמן, נפצע כשלוש דקות לסיום המחצית והוחלף.

במחצית השנייה אף אחת מהקבוצות לא התעלתה על יריבתה ודווקא פ"ת היתה זו שקרובה יותר לניצחון עם הזדמנות של רון גליק המחליף, שלא הצליח לכבוש עם נגיחה מקרוב. בסיום עוד תיקו מאופס להפועל ת"א, שגם המשחק הקודם שלה במפעל מול בית"ר ירושלים הסתיים ללא שערים.

הרכב הפועל ת"א: גליל בן שאנן (ניל אברבנל, 46), עמאר מנצור, טל חן, יהודה חוטה, מאור פרץ, וולינגטון דה אוליביירה, שי אבוטבול, יקיר לוסקי (מאור אסור, 46), רביד אשר (טל איילה, 46), לוסיאנו דה ברונו, אליעד דדון.

הרכב מכבי פ"ת: דודי חננשווילי, מאג'ד יונס, איציק משה, עומר הדר, אסי משיח, רועי בקל, אורי לוזון (חסן חרוב, 42), סבסטיאן רוזנטל (רון גליק, 46), טל בן חיים, דני פרדה, דובב גבאי.

"חשוב שהקהל יגיע מול אשדוד"

לוין אמר לאחר המשחק: "שיתפנו הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, כמו במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים. יש לנו קבוצת נוער מאוד מוכשרת ואני בטוח שהשחקנים האלה ישתלבו יותר בקבוצה הבוגרת בעתיד".

המאמן התייחס גם למשחק מול אשדוד בשבת ואמר: "אני מקווה שכל הקהל יגיע לדחוף אותנו במשחק הזה, אני בטוח שיהיה בסדר עם האוהדים. ראינו את היכולת הטובה של אשדוד במשחק מול בית"ר, מדובר במשחק חשוב כמו כל יתר עשרת המשחקים שנותרו לנו כדי להגשים את המטרה".

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון אמר בסיום: "באופן טבעי לא היה משחק טוב, כי הוא היה נטול חשיבות לשתי הקבוצות. ראיתי שחקנים יותר טובים ופחות טובים, אקח מזה את מה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully