וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוסי בניון בדרך לפורטסמות"

6.3.2007 / 10:05

פרסומים באנגליה: הקשר יעבור בקיץ לקבוצה של גרנט, שמצידו נמצא בדרך לצ'לסי ועומד לגרום למוריניו לעזוב. אוהדי ווסטהאם חשודים באנטישמיות. בן סהר הצטיין מול ארסנל

התקשורת האנגלית מפרסמת הבוקר (שלישי) כי הקשר הישראלי יוסי בניון בדרך לפורטסמות. על פי ה"דיילי מייל", עושה המשחק המחונן יעשה את דרכו בקיץ לקבוצה של הארי רדנאפ, למרות שגם מנצ'סטר סיטי, בולטון (בה משחקים טל בן חיים ועידן טל) ובית"ר ירושלים בעקבותיו.

ווסטהאם, קבוצתו הנוכחית של בניון, נמצאת בהידרדרות כללית עם בעיות חברתיות בין השחקנים, הימורים, ובעיקר - נראית מועמדת ודאית לירידה לליגה השניה. כתוצאה מכך, רוב שחקניה הבכירים, כולל בניון, צפויים למצוא את עצמם במקום אחר בעונה הבאה.

בנוסף, הקבוצה תעבור חקירה משותפת של המשטרה הבריטית וההתאחדות האנגלית בחשד לגזענות אוהדים, לאחר שקטעי וידאו שצולמו ביציעים בהפסד 4:3 לטוטנהאם הוצבו באתר "יו-טיוב".

על פי ה"דיילי מירור", בצילומים נראים אוהדי הפטישים שרים "אני מעדיף להיות פאקי (כינוי גנאי לפקיסטני) ולא יהודי", וצועקים "זיג הייל" ו"הייל היטלר". התרנגולים של הספרס ידועים כקבוצה שיש לה אוהדים ועובדים יהודים רבים. ראשי ווסטהאם הגישו את התלונה למשטרה ולהתאחדות, ולדרישתם הקטע הוסר מ"יו-טיוב". בנוסף לכל הצרות האחרות של הפטישים, קרלוס טבז הארגנטיני הודה שהוא נואש לחזור לקבוצתו, קורינתיאנס.

מוריניו אאוט, גרנט אין?

אברהם גרנט עומד במרכז הסיכסוך שניצת מחדש בין מנג'ר צ'לסי, ז'וז'ה מוריניו, לבעלים של הקבוצה הלונדונית, המיליארדר רומן אברמוביץ'.

עיתון ה"סאן" כותב שמוריניו הודיע אתמול לשוגר דדי שלו: "לא אכפת לי אם תפטר אותי. אם המועדון יחליט לזרוק אותי, זה חלק מהמשחק. אני אהיה מיליונר ואמצא מועדון אחר לעבוד בו תוך חודשיים".

כל ההתפרצות הזו באה לאחר שאברמוביץ' עשה נסיון נוסף להביא את גרנט מפורטסמות' לכחולים, והרתיח את הפורטוגלי. המיליארדר רוצה להביא את מאמן נבחרת ישראל לשעבר לסטפורד ברידג' כדי שיעבוד עם אנדריי שבצ'נקו, החלוץ שהובא בהעברה יקרה ממילאן ולא פוגע בכלום מאז שהגיע לצ'לסי.

אתם לא תקבעו לי

מוריניו הטיל וטו על כל המהלך, לא בהכרח מכיוון שיש לו משהו נגד גרנט אלא מפני שהוא מתעקש שרק אנשים שהוא בוחר יהיו בצוות האימון של הקבוצה, ולא מוכן לקבל הצנחות של הבעלים. מוריניו אפילו איים להתפטר ביוזמתו אם יהיו התערבויות נוספות מצד אברמוביץ'.

לדברי הסאן, המנג'ר חושש שאברמוביץ' מנסה להביא את המאמן הישראלי לקבוצה כדי להחליף את עוזר המאמן הנוכחי סטיב קלארק, אך אברמוביץ' טוען שזו לא הכוונה, ובכל מקרה החליט כעת שגרנט יצטרף לקבוצה על אפו וחמתו של מוריניו. המיליארדר, כזכור, עדיין זועם על הביקורת שהעביר מוריניו על ההנהלה ועליו אישית, כשטען שלא מאפשרים לו לקנות את השחקנים שהוא רוצה.

מקור המקורב לבעלים טוען ש"רומן עדיין כועס מאוד על ז'וז'ה, ולא יודע אם הוא רוצה לראות אותו בקבוצה בעונה הבאה. מוריניו צריך לראות את הדברים מהזווית של הבוס אם הם אמורים לעבוד יחד לטווח הארוך, רומן רוצה שגרנט יהיה בקבוצה וז'וז'ה צריך להבין את זה".

מוריניו מצידו הודיע שאין לו כוונה להתפטר, ושיעזוב רק אם יפוטר. "הלחץ היחיד הוא הלחץ שאני שם על עצמי. אני לא מוכן לקבל לחץ מאנשים אחרים", הוסיף המנג'ר השנוי במחלוקת.

סהר בלט בתיקו 0:0 מול ארסנל

אחרי הדרמה הגדולה בגמר גביע הליגה, ארסנל וצ'לסי שוב נפגשו - הפעם קבוצות המילואים שיחקו בתיקו 0:0, בן סהר שיחק 90 דקות והצטיין.

החלוץ הישראלי הראה ניצוצות של כישרון כשפרץ למרכז ההגנה של התותחנים, אבל איבד את הכדור לפני שהצליח לבעוט לשער. תנאי מזג האוויר היו גרועים מאוד וכללו גשם ורוח חזקים, אבל סהר הצליח להתגבר גם על זה כשדהר באגף השמאלי ובעט כדור שנעצר בצד החיצוני של הקורה. בהמשך סהר אפילו בישל שער, שנפסל בשל אופסייד ונגח כדור מדוייק ששוער ארסנל הצליח לעצור.

סהר אמנם היה מצויין, אבל גם נשא באחריות להחמצה של המשחק, כשקיבל מסירה מצויינת מפריירה בתוספת הזמן ושלח את הכדור לעננים במקום להכריע את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully