וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תספידו את באיירן

3.3.2007 / 18:15

הדאבליסטית ניצחה 2:3 את הרטה, והיא רחוקה רק 6 נקודות מהפסגה. המבורג הדהימה עם 0:2 גדול על המוליכה שאלקה, ברמן שנייה

היא אולי נחשבת לליגה הרביעית בטיבה באירופה, אבל חברים, תכניסו את זה טוב טוב לראש, הבונדסליגה היא הליגה הכי מרתקת ביבשת. שערים, הפתעות, קהל, זה כל מה שחובב כדורגל מבקש. הלוואי עלינו כאן.

אתמול המוליכה שאלקה הופתעה על ידי המבורג, שעד לא מזמן נראתה כמו היורדת הבטוחה. הדאבליסטית באיירן מינכן, שכבר הוספדה ונראתה רע, ניצחה בחוץ את הרטה ברלין. ורדר ברמן עלתה למקום השני אחרי 0:3 על בוכום.

המבורג הדהימה את המוליכה

המחזור ה-24 נפתח אתמול (שישי) עם משחק בודד. שאלקה הזחוחה אירחה בוילטונס ארינה את המבורג. הכחולים של מירקו סלומקה הגיעו אחרי הפסד כשהם ניצבים בפסגה. הקבוצה של הוב סטיבנס, שהגיע אחרי פיטוריו של תומאס דול, באו עם שלושה ניצחונות רצופים. והמומנטום לא משקר (הטבלה דווקא כן).

למרות ששאלקה לחצה ותקפה ללא הרף בתחילה את שער האורחים, רפאל ואן דר וארט וחבריו הודיעו קבל עם ועדה היום כי המבורג, שלא זנחה עדיין אף פעם את הליגה הבכירה, לא תעשה זאת גם השנה. בדקה ה-71 טעות חמורה בהגנת שאלקה איפשרה לקפטן ההולנדי להשתלט בקלילות על הכדור ולהרשית. טעות נוספת בהגנת הכחולים ואיביצ'ה אוליץ', שהגיע מצסק"א מוסקבה, גילגל מול השוער את השני.

ברמן שנייה, באיירן עוד לא ויתרה

שטוטגארט פספסה הזדמנות להקטין את הפער מהפסגה, כשהפסידה בחוץ 3:1 לבאייר לברקוזן. סרגיי בארברז כבש ראשון למארחת (20), פול פרייר הכפיל את התוצאה שתי דקות לאחר מכן, וחואן קבע 0:3 בדקה ה-62. ג'רונימו קאקאו צימק בדקה ה-74, אבל שטוטגארט לא הצליחה לצמק את הפער משאלקה.

מי שכן מתקרבת היא באיירן מינכן, שניצחה בברלין 2:3 את הרטה המקומית. סליאמיצ'יץ' (30) ופודולסקי (31) כבשו צמד מהיר תוך דקה. רוי מקאי הוסיף את השלישי (68) אחרי שחימנז צימק לברלינאים, אבל שלוש הנקודות הלכו לבאיירן, שעוד לא ויתרה על האליפות ורחוקה רק שש נקודות מהפסגה.

מי שעלתה למקום השני היא ורדר ברמן, אחרי ניצחון 0:3 קליל על בוכום. אהרון האנט כבש שלישייה נפלאה בדקות ה-25, ה-73 וה-76.

אאכן - מיינץ 1:2
לאאכן: יאן שלאודראף 47,49. למיינץ: מוחמד זידאן 14.

דוטמונד - אנרג'י קוטבוס 3:2
לדורטמונד: אלכסנדר פריי 42, 86. לקוטבוס: ולאד מונטאנו 6, 56, ג'יהיי 66.

תוצאות נוספות:
ארמיניה בילפלד - נירנברג 2:3
פרנקפורט - האנובר 0:2
וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully