וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון שלישי ברציפות להפועל ירושלים

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

5.3.2007 / 17:05

שי אהרון כבש בדקה ה-90 מול עכו, 1:2 בסיום, התחתית בוערת. בשבת אירחה ב"ש את קרית שמונה וסיימה עימה ב-0:0. רק 1:1 לסכנין ברעננה

הסיבוב השלישי בליגה הלאומית נפתח ביום שישי עם ארבעה משחקים. בני סכנין השיגה רק תיקו 1:1 ברעננה. בתחתית, החמיר מצבן של בני לוד והפועל אשקלון שהפסידו להפועל חיפה ורמת השרון, בהתאמה. בשבת אירחה הפועל ב"ש את קרית שמונה לקרב צמרת, אבל שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש וסיימו בתיקו נטול שערים.

המחזור ה-23 ננעל ביום שני בנהריה, עם הניצחון השלישי ברציפות של הפועל ירושלים, הפעם על הפועל עכו, 1:2. עכו, השלישית בטבלה, איבדה נקודות חשובות במאבק על המקום השני מול קרית שמונה, ויצאה בהפסד מינימאלי לאור ההתפתחויות במשחק. ירושלים היתה הרבה יותר טובה, ויכלה לסיים את המשחק עם מספר כיבושים כפול, אבל דווקא אדק מבה העלה את עכו ל-0:1 בדקה ה-40. אסף קריספיס השווה ממש עם השריקה למחצית, ושי אהרון כבש את שער הניצחון בדקה ה-90. 1:2 לאורחים, שהשוותה את מספר הנקודות לאשקלון, שמעל הקו האדום.

הפועל ב"ש - קריית שמונה 0:0

הקבוצה הצפונית, שסיימה במקום השני את הסיבוב השני, הדרימה שעות רבות אל בירת הנגב כדי לפגוש שם את החניכים של גילי לנדאו.

המזג אוויר היה טוב מאוד, משטח הדשא הידוע לשמצה בוסרמיל היה מצוין, כל התנאים האופטימליים למשחק טוב עם שערים בין שתי קבוצות הצמרת, אבל אף לא אחד מהשחקנים הפגיש את הכדור עם הרשת.

מי שיכולה היתה להיות הכי מרוצה מהתיקו, מלבד בני סכנין שלא איבדה את המקום הראשון, היא הפועל עכו. אלא שהשלישית בטבלה, כאמור, לא ניצלה את משחק הבית שלה נגד הפועל ירושלים, והפסידה 2:1.

הפועל רעננה - בני סכנין 1:1

אוהד קדוסי הציל נקודה בדקה ה-78 אחרי שער יתרון של גומז מרטינז (57), ורעננה נותרה חמישית ורחוקה מאוד ממאבקי העלייה. בני סכנין לא איבדה את המקום הראשון למרות התיקו, מכיוון שגם קרית שמונה השיגה נקודה בודדת.

הפועל חיפה - בני לוד 0:2

עימות בין יואב כץ לאתר האוהדים "אדומים" סיפק את הפיקנטריה לקבוצה המנומנמת של הפועל חיפה. כץ הגיש תביעה על סך מיליון שקל בגלל כתבה שייחסה לו הכשלת מכירת המועדון לאלון דנקנר. גם סרג' איילי הצטרף לחגיגה ויזמין את הקבוצה לארוחה אחרי טיפ קטן להנהלה בגובה 1500 דולר. הנדיבות תבוא בעקבות עבירות המשמעת של החלוץ הצרפתי. הקפטן אלירן אלקיים סופסל ועשוי לעזוב אחרי שרק הגיע בחלון ההעברות. צמד של יובל אבידור (15 ו-77) סידר עוד מנת חמצן לחיפה והותיר את לוד מתחת לקו האדום.

בבני לוד התעסקו השבוע בנסיונות לשחרר את הישאם זועבי מחוזה חתום במכבי כפר קנא. עד כה לא נרשמה הצלחה. עיסאם ברגיטי עמד על הקווים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אחי נצרת - נצרת עילית 1:1

שחר סימנטוב, שכבר כיכב בליגת העל, העלה את נצרת עילית ל-0:1 בדקה השמינית. דודו אברהם השווה ל-1:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שי בנאי הורחק בדקה ה-62, ונצרת עילית שמרה על התיקו בעשרה שחקנים. שתי הקבוצות התרחקו בעוד נקודה מהקו האדום.

הפועל רמת השרון - הפועל אשקלון 0:1

רמת השרון סובלת מחוסר יציבות ונכנעה בשבוע שעבר 3:0 בבית להפועל ירושלים. הקפטן חיים שאבו אמר לאתר הרשמי: "הקבוצה סובלת מחוסר יציבות וזה הדבר שמאפיין צעירים. בגלל זה אנחנו דורסים את בני לוד ושבוע אחרי סופגים תבוסה מירושלים". ערן זהבי הפנים את המסר ורמת השרון חזרה לנצח, 0:1 משער שלו

באשקלון לא היה יותר מדי שקט השבוע. מאמן השוערים עמי גניש פוטר לאחר חילוקי דעות עם המאמן מירו בן שמעון, ושי רביבו, שרק הגיע בחלון ההעברות, סולק עד להודעה חדשה בגלל שהודיע על מחלה בזמן ששהה במעצר בית. אשקלון נשארה עמוק בתחתית, והניצחון של ירושלים בעכו לא מרגיע את האווירה.

עדכון ראשון: 2/3/2007, 17.00

עדכון אחרון, 5/3/2007, 17.05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully