וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראיתי את ונוס משחקת ככה"

25.2.2007 / 4:55

אחרי סרינה הובסה שחר פאר ללא תנאי גם על ידי אחותה - 6:1, 6:1 בגמר טורניר ממפיס: "לא הצלחתי להיכנס למשחק, היא מדהימה"

לראשונה בקריירת הטניס שלה הגיעה שחר פאר לטורניר WTA כשהיא מדורגת במקום הראשון באותו טורניר. אבל דירוג כזה יכול בהחלט לשקר, כפי שלמדה פאר על בשרה לפנות בוקר (בין שבת לראשון). פאר עלתה לגמר טורניר ממפיס (סך פרסים של 175 אלף דולר) ונכנעה ללא תנאי לאמריקאית המתקמבקת ונוס וויליאמס (54 בעולם) - 6:1, 6:1.

זה היה הפסד שני בתוך מעט יותר מחודש של פאר לאחות לבית וויליאמס. אז, ברבע גמר אליפות אוסטרליה, החמיצה הישראלית הזדמנות כשנתנה קרב צמוד לסרינה ונוצחה בשלוש מערכות. הפעם לא הייתה כאן בכלל שאלה לגבי זהות המנצחת. פאר איבדה את חבטת ההגשה הראשונה שלה, והמשחק היה פשוט נסק בכיוון אחד.

"היא שחקנית מצוינת וכנראה שהיה לי מזל, היא נתנה קרב צמוד גם לסרינה", אמרה ונוס בסיום, והוסיפה: "כשאני משחקת הכל תלוי בכמות השגיאות שלי. היום לא עשיתי טעויות". שחר תיאלץ בשלב זה להסתפק במחמאות.

פאר גרפה כ-13 אלף דולר בטורניר, ופירגנה למנצחת: "לא ראיתי אותה משחקת ככה כל השבוע. היא פשוט שחקנית מדהימה ולרוע המזל היא נתנה את המשחק הטוב ביותר שלה נגדי. לא הצלחתי להיכנס למשחק וזה פגע בי. לא שיחקתי טוב, ולעומת זאת היא שיחקה עם המון ביטחון".

בחצי גמר טורניר הגברים ניצח אנדי רודיק את אנדי מארי האנגלי - 3:6, 6:7. הוא יפגוש בגמר את הגרמני טומי האס, שגבר על האמריקאי מארדי פיש 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully