וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת רצו להכות את ג'ובאניני וקלדיירה

22.2.2007 / 11:41

שחקני מכבי פ"ת מאשרים: התארגנו ביום ראשון כדי להכות את ג'ובאניני וקלדיירה, אך השניים לא הגיעו לאימון. ראשי הקבוצה לא היו בסוד העניינים

"קיבלנו הוראה להרוג אותם במכות, חיכינו להם בחדר ההלבשה אבל הם לא הגיעו. אם הם היו נכנסים זה היה הסוף שלהם. היינו מפרקים אותם עד שהיו מבקשים סליחה". כך אמר היום (חמישי) אחד משחקני מכבי פ"ת לוואלה! ספורט על הבלם מרסיו ג'ובאניני והקשר אנדרה קלדיירה.

אותו שחקן, שהתבטא באמירות חסרות תקדים בחריפותן, העיד כי מספר שחקנים חברו כדי לנקום בשני הברזילאים. לא ברור מי יזם את ההתארגנות, אבל יש לציין כי ההוראה לא הגיעה מראשי הקבוצה, אלא מאחד השחקנים.

"אם הם יעזו לדרוך על אדמת ישראל יהיה מי שידאג שהם לא יוכלו לשחק יותר כדורגל בחיים", היו חלק מאמירותיו האלימות של אחד השחקנים, "הבטחנו שנפרק להם את הצורה וזה מה שיהיה. תאמין לי, אף אחד לא ירחם עליהם. הם יחטפו מכות כמו שאף פעם הם לא חטפו".

"הם שני נוכלים"

לאחר שהשניים עזבו את הארץ התבררו מספר פרטים נוספים שקשורים לפרשה. גיא לוזון וההנהלה ערכו לאחרונה מספר ערבי גיבוש משום שידעו על בעיות חברתיות בקבוצה אך ניסו להסתיר אותן. "ג'ובאניני רב עם אסי משיח, קובי גנון ומורד מגמאדוב", העידו שחקנים בקבוצה. "היינו צריכים משהו בשביל לגרום לשני הברזילאים להתחבר".

בקבוצה מעידים על הסיבות שגינן החלה היריבות הסמויה בין לוזון לג'ובאניני. מתברר כי בתחילת העונה עבר השחקן בדיקה במכון וינגייט במהלכה התברר כי הוא סובל מחוסר איזון שרירי. גיא לוזון ששמע על כך התבלט האם לשחררו, אבל החליט לאפשר לו להתאמן במהלך הפגרה במכון הכושר בכדי "לאזן את השרירים".

אלא שאז לוזון קיבל ממצאים לפיהם השחקן לא עבד בחדר הכושר במהלך הקיץ ורתח מזעם. "הוא לא נגע בגוף שלו בכלל", העידו בקבוצה. "זה הרתיח את גיא ולכן ג'ובאניני ישב על הספסל בתחילת העונה. גיא הרגיש שהוא רימה אותו".

במהלך המשחק מול בני יהודה העיר עוזר המאמן, עופר פביאן, לגיא לוזון. "תחמם שחקן", אמר לו עוזר המאמן. לוזון שאל מדוע, ופביאן ענה: "למה? כי תראה את קלדיירה, הוא מרגיז את השחקנים בכוונה. הוא רוצה לצאת". אחד השחקנים אמר על כך: "ג'ובאניני רצה לצאת החוצה וללכת הביתה. יש לי הרגשה שערב לפני הוא תכנן הכל עם קלדיירה. הם שני נוכלים".

נראה שמי שנפגע בסופו של דבר מהמהלך, לפחות מבחינה מקצועית, הוא דווקא גיא לוזון. "ג'ובאניני גמר לגיא את העונה", אמרו בקבוצה. "ג'ובאניני, הפחדן הכי גדול שמוריד את הראש למטה כשהוא נכנס לחדר ההלבשה, דפק את התדמית של המאמן ושל המשפחה שלו, ועכשיו גיא נאלץ להתמודד עם זה".

"מבחינה חברתית ג'ובאניני לא הסתדר עם אף אחד, ולראיה הריב שלו עם מגמאדוב, גנון ומשיח", אומר גורם במועדון שמודה שעזיבתו הפתיעה רבים. "חשבנו שקלדיירה יעזוב באמצע כי לג'ובאניני לא היה אומץ לעשות מעשה כזה. אף אחד לא ציפה שהוא יסכים להפר חוזה. הוא היה כמו פודל, גיא היה אומר והוא היה מבצע".

הבעיות של לוזון

היה מי שביקר את המהלך של לוזון, שהחליט שלא לדבר בתקשורת. "הטעות שלו הייתה שהוא כביכול 'לא רצה לרדת לרמה שלהם' ושתק. אולי הם צמד נוכלים כמו שהוא נוהג לומר, אבל הצליחו להערים עלינו ולהשאיר כאן קבוצה עם הרבה קשיים מקצועיים".

לוזון גם ייאלץ להתמודד עם בעיה מקצועית בחלק האחורי. סולי צמח, אורי לוזון ואפילו שחקן הנוער ניצן דמארי, שהורד לאחרונה לקבוצת הנוער, יקבלו מקום בהרכב והתחרות כבר לא תהיה בריאה כבעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully