וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבטת גולף לפרצוף של ברצלונה

21.2.2007 / 21:45

בלאמי וארנה ריסה, הגיבורים השליליים של השבוע, כיכבו ב-1:2 של ליברפול בקאמפ נואו. אינטר - ולנסיה 2:2, רומא - ליון 0:0, פורטו - צ'לסי 1:1

הנה הוא הגיע, הערב לו חיכו כל כך הרבה אוהדי כדורגל, היום בו נפגשו שתי אלופות אירופה האחרונות. ליברפול יצאה לברצלונה במטרה להשיג תוצאה טובה, הפתיעה את עצמה וניצחה 1:2. לאדומים, שהיום (רביעי) שיחקו בלבן, היה זה משחק רביעי בהיסטוריה בקאמפ נואו, משחק רביעי ללא הפסד.

הרכבת של אינטר רצתה להמשיך לנסוע, אבל פגשה את ולנסיה וסיימה מולה ב-2:2 בסן סירו, מה שמשאיר את הכל פתוח למפגש במסטאייה.

ליון ורומא מימשו את התחזיות שחזו מפגש צמוד ביניהן, סיימו ב-0:0 באולימפיקו וישחקו על כל הקופה שסטאד דה ז'רלאן.

פורטו אמנם לא הצליחה לנצח בבית את צ'לסי, סיימה איתה ב-1:1, אבל לא אומרת נואש לקראת הגומלין בסטאמפורד ברידג'.

ברצלונה - ליברפול 2:1

איזה קרב בקאמפ נואו. אלופת אירופה עלתה על הדשא כקבוצה מסוכסכת, שכל עולמה התהפך עליה בשבועיים האחרונים. מצד שני, בזמן שבקטלוניה התקוטטו סמואל אטו, רונאלדיניו ופרנק רייקארד, ליברפול נכנסה לעידן חדש תחת בעלים אמריקאים והרבה תקוות.

האדומים הגיעו עם רצון לתוצאה טובה, אבל הפתיחה הייתה קטאלונית לחלוטין. הקבוצה של רייקארד פתחה בסערה ועלתה ליתרון בדקה ה-14. ג'יאנלוקה זאמברוטה העלה כדור משמאל ודקו נכנס מהקו השני ונגח פנימה. 3 דקות חלפו וסביולה ניסה להכפיל מול ליברפול ההמומה, אלא שהבעיטה שלו חמקה החוצה.

ברצלונה המשיכה ללחוץ, אבל ליברפול שיחקה חזק בהגנה והצליחה לעקוץ בדקה ה-43. סטיב פינן, שפתח כקשר ימני, הרים כדור אלכסוני מימין, קרייג בלאמי, שבמפתיע עלה בהרכב, נגח למרכז השער, אבל ויקטור ואלדז קלט את הכדור מאחורי קו השער.

לליברפול התוצאה כל כך התאימה. הקבוצה של בניטז ניסתה להרדים את המשחק ושני המצבים היחידים ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה היו בעיטות חופשיות לכל אחת מהקבוצות, כשבעיטות של ג'רארד ורונאלדיניו לא הניבו תוצאות.

ההזדמנות הממשית הראשונה בחצי השני הגיע בדקה ה-68. ויקטור ואלדז קלט כדור שהחזירה לו ההגנה, אבל הצליח להדוף את הכדור החופשי מתוך הרחבה. הריבאונד הוגבה בחזרה אזור המסוכן וקויט נגח החוצה מ-3 מטרים.

4 דקות אחר כך התקרבה ברצלונה ליתרון. סביולה מצא פירצה נדירה בהגנה האורחת, הסתנן לעומק, אבל פפה ריינה הדף את הבעיטה שלו ולאו מסי לא הצליח לכבוש מהריקושט. עוד שתי דקות עברו, וליברפול עשתה את ה-1:2. קויט קיבל כדור בתוך הרחבה ונבלם, מארקז נכשל בהרחקה, הכדור חזר לבלאמי שהוציא לריסה והנורבגי שלח טיל פנימה. דקו עוד התקרב לשוויון 5 דקות לסיום, אחרי שבעט כדור חופשי לקורה האנגלית, אבל ברצלונה ירדה מנוצחת בבית. אלופת אירופה בדרך הביתה.

אינטר - ולנסיה 2:2

ולנסיה שיכנעה עם ניצחון על ברצלונה בסוף השבוע, אבל הפעם התכוננה לסיפור אחר. אינטר היא הלהיט של של אירופה ומאז ה-25 באוקטובר השיגה בליגה רק ניצחונות, אלא שגם לה היה זה סיפור אחר. רוברטו מאנצ'יני הוסיף לעשות רוטציה בחוד הנראזורי, כשהפעם עלו בהרכב איברהימוביץ' וקרספו ואדריאנו נשאר על הספסל. מצד שני עלה קיקה פלורס בהרכב מאוד התקפי על הנייר, עם מוריינטס, וייה, סילבה ואנגולו. 36 אלף צופים בלבד זכו להיכנס בשערי הסן סירו בגלל ההגבלות שנבעו מליקויי הבטיחות.

בדקה ה-29 הגיע השער הראשון במשחק, לזכות המקומיים. פיגו העלה כדור חופשי איברהימוביץ' הגיע ראשון, הכדור נהדף, אבל קמביאסו היה ראשון לכבוש מהכדור החוזר. אינטר הייתה עדיפה בהרבה במחצית הראשונה, אבל החמיצה.

השוויון של ולנסיה הגיע עם שער יקר של דויד וייה בדקה ה-64, בבעיטה חופשית נהדרת מכ-27 מטרים, אבל מייקון החזיר את היתרון למילאנזים בדקה ה-76, אחרי בישול של חוליו קרוז הארגנטינאי. את השער האחרון, והכל כך יקר של ולנסיה, כבש סילבה 4 דקות לסיום.

רומא - ליון 0:0

הקבוצה מהמקום השני באיטליה עלתה למפגש עם הקבוצה מהמקום הראשון בצרפת, למפגש שעל הנייר אמור להיות מהצמודים בשלב הנוכחי. השתיים פתחו את העונה היטב, אבל נעצרו בחודש וחצי האחרונים והגיעו בכושר די דומה למפגש.

ליון התקרבה לשער חוץ כבר בדקה השביעית, אחרי שמאנסיני כשל בניסיון הרחקה ושלח כדור למשקוף שערו. המחצית המשיכה בלי הזדמנויות יוצאות דופן ופרנצ'סקו טוטי ניסה את מזלו בדקה ה-61, אבל סחט הדיפה מגרוגרי קופה. מהצד השני הוציא דוני כדור חופשי יפה של הצרפתים והמשחק הסתיים ללא שערים ועם הרבה מתח לקראת הגומלין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פורטו - צ'לסי 1:1

הסיפור המרכזי לפני המשחק היה כמובן חזרתו של מוריניו לדרגאו. האמת היא שהמאמן, שעשה את שמו הגדול בפורטו, כבר שיחק נגד הקבוצה בעונתו הראשונה בצ'לסי, אבל לעד זה יהיה פיקנטי.

על הדשא התפתח משחק מסחרר. וכבר אחרי 16 דקות הייתה התוצאה 1:1. ראול מיירלס הפך ריבאונד מהרחקה לא טובה ל-0:1 בדקה ה-12, אבל אריאן רובן, שהחליף דקות ספורות קודם לכן את ג'ון טרי שנפצע, בישל לשבצ'נקו שער חוץ יקר אחרי 4 דקות. פורטו לא התייאשה. ריקרדו קווארסמה סחט הדיפה מפטר צ'ך בדקה ה-33 ואחרי 5 דקות הדביק כדור למשקוף של הצ'כי.

המחצית השנייה התנהלה תחת גשם שהתחזק ולעומתו הקצב מעט ירד. דרוגבה עוד ניסה להעניק ניצחון חוץ ללונדונים, אבל בעט לקורה בדקה ה-76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully