וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסישקין מתכונן לקרב האחרון

שגיא ניר

19.2.2007 / 19:17

שבוע לפני הדיון המכריע בעליון, יחזירו אוהדי הפועל ת"א את עיר האוהלים שמחוץ לאולם, וניסו את מזלם גם בכנסת, במסגרת קמפיין חיובי

כמעט שנה אחרי שחלקו הפנימי של אולם אוסישקין נהרס על ידי עיריית תל אביב עד עצירת העבודות על ידי בית המשפט המחוזי, מחדש מטה "המאבק להצלת אוסישקין" את המאבק, לקראת הדיון המחודש בנושא בבית המשפט.

ביום שני, ה-26 בפברואר, אמור בית המשפט העליון להכריע בנושא הריסת המבנה החיצוני של מה שהיה אולם אוסישקין, ועד אז מתכננים האוהדים מספר פעולות מחאה. הראשונה שבהם, שתחל כבר מחר (שלישי), היא הקמתה מחדש של עיר האוהלים, ששכנה בשנה שעברה במשך כחודש מחוץ לאולם שעל גדות הירקון. מחר יעלו כמה מנציגי האוהים לכנסת, במטרה להחתים חברי כנסת על עצומה שקוראת לראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, לחזור בו מהכוונה להרוס את האולם שהוקם אי ם בתחילת שנות ה-80.

"חשוב שראש העיר יבין שהיכל התרבות ואוסישקין הם היינו הך, וזה לא משנה אם אתה בא מצפון תל אביב או דרום תל אביב. אחד הדברים הכי יפים באוסישקין זה שיש בו אנשים מכל רחבי העיר, אנשים שגדלו, התחנכו והתאהבו במקןם. חשוב שחולדאי יבין שאוסישקין הוא מעבר לפיסת נדל"ן", אמרה אחת ממנהיגות המאבק. "אנחנו מתכוונים לעשות הרבה פעולות שיעבירו לראש העיר את המסר והתחושה ביחס לאוסישקין. אנחנו לא יוצאים להילחם בו, אלא רוצים שהוא יבין כמונו שאי אפשר להשמיד את המקום הזה".

בשבועות האחרונים נתלו ברחבי העיר תל אביב שלטים תחת הכותרת "חולדאי, אני מאוהב, ואתה?", החתומים על ידי א'. במהלך משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב וגלזגו ריינג'רס, נחשף המקור, כאשר הונפו ביציעים האדומים שלטים בהם נכתב: ""חולדאי, אני מאוהב באוסישקין, ואתה?". העומדים מאחורי הפרסומים האחרונים דוגלים בקמפיין חיובי, שינסה לצרף למאבק גורמים נוספים מהקשת הפוליטית והציבורית בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully